Ervaring postbezorging Sandd

Discussie in 'De lounge' gestart door Josien, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Vraagje,...

Hebben jullie ervaring met postbezorging door Sandd? Ik heb een abonnement op het tijdschrift Mama. Gisteren werd dat tijdschrift samen met de catalogus van Bon Prix tussen 23.15 en 23.30 uur in de bus gekieperd inclusief luid geklepper van de brievenbus.

Ben ik nou gek of is dit geen tijd om nog post te bezorgen. We schrokken ons lam. Vanuit je bed verwacht je op dat moment toch ook niet meer zo'n herrie onderaan de voordeur :S...

Ik vraag me af of ik me nu aanstel of dat dit echt niet normaal is.

Groetjes,
    Josien

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Bij mij op t werk gooit sandd meestal de post voor verschillende bedrijven gewoon in 1 brievenbus. Dan puilt onze brievenbus helemaal uit en is er maar een kwart echt voor ons bestemd, de rest voor de buren of verderop in de straat. Niet bepaald betrouwbaar dus.

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Dat mag niet. Heb er voor gewerkt, en de bezorgers MOETEN op dinsdag en vrijdag tussen 8:00 en 18:00 bezorgen. Even klacht indienen dus, dan is dat zo afgelopen :)

4. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier is dat steeds met Folders.. Die worden tussen 10 en half 11 savonds nog in de bus gegooid!

Schrik me ook steeds lam

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat lijkt mij geen tijd om nog geklepper van je brievenbus te horen. .
    Ik zou idd een klacht in dienen . wie weet word er wat aan gedaan .

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Nou hier nog nooit binnen die tijd post van Sandd ontvangen. Hier komt de Sandd bezorger altijd om 5:30 uur de post in de gooien. Ben ik ook erg blij mee :x

7. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Nee dat is niet normaal:D Post bij Sandd moet nog steeds bezorgd worden op dinsdag en vrijdag tussen 8.00 en 18.00. Mocht het eenmalig zijn dan zou ik er verder geen probleem van maken. (Misschien had de bezorger het verkeerd bezorgd bij de buren en gooide die het om die tijd in jullie bus??) Mocht de bezorger dit standaard doen, dan zou ik er toch een klacht over indienen.

(En ja ik ben zelf bezorger:D)

Hier hebben we inderdaad wel eens de folders of de lokale krant op de meest rare tijdstippen gehad, maar gelukkig niet vast.

Deel Deze Pagina