Rabobank internetbankieren

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    kunnen bedrijven gewoon wel geld overmaken van rabo naar rabo of kan dat ook niet?
    ik krijg namelijk nog geld terug.

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou dat lijkt me dus niet als het hele systeem plat is gelegd ;)

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ohh vandaar dat ik vanmiddag wel uren bezig was om erop te komen, sowieso ging het de laatste tijd heel moeizaam met de site van rabobank duurde steeds langer voordat de pagina werd geopend, en ik maar denken dat het door mijn pc kwam, ben nu blij dat het niet aan mijn laptop ligt:p

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    kan wel aan je pc/browser liggen. wij hadden nooit problemen met het openen van internetbankieren totdat we een nieuwe laptop hadden met windows 7 Rabointernetbankieren doet het slecht op deze laptop in combi met internet explorer. maar op firefox weer geen problemen.
    je zou dus een andere browser kunnen proberen.

dit is namelijk iets van vandaag. en niet de verklaring voor andere dingen. het kan ook wel eens aan iets anders liggen. zo heb ik tijdje terug problemen gehad met ideal afrekenen wat lag aan Ogone (ideal zelf dus) tja t blijven systemen

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Is de storing al voorbij ? Hier speelt het al vanaf vanmorgen 11.00 uur. Moeten boodschappen doen en er is geen contact geld in huis. Pinnen in winkels kan ook niet toch ?

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Jaaaaa het is zonet gelukt!
    Misschien omdat het etenstijd is ofzo en nu niet veel mensen het proberen?
    Het is mij in iedergeval gelukt om in te loggen en om geld over te maken!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja ik heb geen idee heb deze laptop ook nieuw 3 weken geleden gekocht dus heb geen idee of het hier aan ligt of niet misschien ff aan mijn man laten zien die heeft veel verstand van pc's

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier ook weer alles goed!

Deel Deze Pagina