Hunted into the wild

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Feye, 8 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Wie heeft dit ook gezien?

Ik vond het best aardig. Heb iets minder met het spoorzoeken (doe mij de digitale opsporing maar), maar het fysieke, het overleven, vind ik wel heel tof.
    Ben benieuwd of het haalbaar is.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.070
    14.783
    113
    Vrouw
    Ik heb gekeken.
    Ik vind het wel leuk. Nu ze digitaal ze eigenlijk niet te volgen zijn ben ik wel benieuwd naar dat spoorzoeken.
    En ik denk dat ze het fysiek heel zwaar gaan krijgen. Als er op de eerste dag al 2 deelnemers aan het kotsen zijn....

Ik weet wel dat ik daar niet aan mee hoef te gaan doen. Ik heb totaal geen conditie en dit vraagt fysiek echt heel veel.

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Poeh, ja als je zag hoe zwaar sommigen het nu al hebben. En sommigen hadden 'maar' een paar kilometer gelopen. Zouden er selectie criteria zijn voor deelname? Het vraagt fysiek wel wat van je... Zag wel dat ze onder medisch toezicht staan.

Het overnachten in de wildernis lijkt mij overigens afschuwelijk, maar die omgeving: fantastisch!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Doe mij de "gewone" maar.

5. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.975
    3.884
    113
    Vrouw
    Lijkt me wel interessant. Net opgezet. :D

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dank voor de kijktip, @Feye :)

Ik heb nu een deel teruggekeken van de eerste aflevering en de rest staat op opnemen.
    Jeetje ik was verbaasd over de slechte conditie van sommigen :eek:
    Ik snap dat het heel heftig is gezien het ruige gebied plus de felle zon, maar bij sommigen leek het wel alsof ze conditioneel gezien helemaal geen voorbereiding hadden gedaan..

7. Anoukskie

Anoukskie Fanatiek lid

18 okt 2016
    2.476
    885
    113
    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.
    Ik denk dat ik de normale hunted leuker vind.

8. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.737
    7.264
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gezien. Het lijkt me vreselijk daaraan mee te doen. Niet weten wanneer er weer water is en dan die hitte en hoogte en geen normale slaapplek.

Ik ben overigens ook meer van de digitale sporen @Feye en kan me goed vinden in je OP ;) Dat er mensen zijn die zoveel kunnen met afdrukken vind ik wel heel knap.

9. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.929
    5.880
    113
    Ik vind het leuker dan de gewone Hunted. Een keer wat anders. Verbaasde me ook wel over de conditie van sommige deelnemers. Net of ze niet voorbereid waren. Maarja, makkelijk praten vanaf de bank:D.

hummeltje5 en Zxcvb vinden dit leuk.
  10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Interessant om te zien wat de hunters allemaal onderzoeken/aanpakken om meer over de koppels te weten te komen en ze hopelijk hiermee opsporen.

Vroeg me aan het begin van deze aflevering ineens af of de koppels zulke zware rugtassen hebben omdat ze eten voor 10 dagen mee moeten sjouwen, of dat ze op een andere manier aan eten komen. M'n vraag werd op het eind in ieder geval beantwoord :)

Over de hunters vraag ik me wel nogsteeds af of zij ten alle tijde genoeg voedsel en water tot hun beschikking hebben. Zal bijna wel.

Interessante en mondjesmaat spannende aflevering wel.
    Zal niet spoileren verder haha.

11. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.127
    5.044
    113
    Vrouw
    Ik kijk ook weer. Ik vind het leuk. De gewone Hunted is inmiddels zo voorspelbaar geworden, dat ik dit weer lekker verfrissend vind :)

12. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Poe hey, spannend weer met die meiden!

En niet alleen met die meiden trouwens haha. Ben nu al benieuwd naar de aflevering van komende week!

13. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Wat ik een beetje dom vond van die hunters is dat ze zo zichtbaar boven op die brug gingen staan en dat die dame zo luid ging bellen.

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Spannende aflevering was dit wel!

Ran zou in ieder geval geen vrienden met me maken/ zijn.

Tof ook voor de meiden dat einde!

Beetje sip wel dat we in het voorstukje zagen dat iemand in een greppel viel en we dit uiteindelijk helemaal niet te zien kregen.. :confused:

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Ik ga het duo wat gepakt is echt niet missen. Wat waren die irritant naar elkaar toe... gap...

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dit is pas het eerste seizoen dat ik het echt volg (vorige seizoen wat losse afleveringen gezien).
    Begint nu wel spannend te worden zeg!
    Hunters zo dichtbij, hunters zowel van voor als van achter.. ik zou geloof ik 10 kleuren bagger schijten als ik één van de voortvluchtigen was :p
    En natuurlijk hebben de hunters al meer en meer informatie, wat het voor de voortvluchtigen een nóg grotere uitdaging maakt.

17. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.070
    14.783
    113
    Vrouw
    En het lastige voor de voortvluchtige is dat ze echt niks weten. Het enige wat ze weten stond in het berichtje: de hunters zijn in de buurt....

Vond het zo jammer dat die ene man die vorige week gepakt was alles vertelde. Vind dat zo stom. Je weet toch dat als jij alles verteld, dat dat in het nadeel is van de andere voortvluchtigen? Hij kreeg te horen dat ze, als hij niks vertelde, hem langer vast zouden houden. Lekker boeiend, dat doe je toch wel om de anderen nog een kans te geven?

Het wordt denk ik voor die twee blonde dames moeilijk om nog weg te komen. Ze doen zo relaxed alsof er geen hunters in de buurt zijn. Ze wanen zich te veilig.

18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Jammer van vader en zoon! Vond het mooi om te zien hoe ze steeds meer een team werden. Lijkt me mooi om dit samen met je vader te kunnen doen.

Denk dat de twee blonde dames geluk hebben dat ze een koppel gepakt hebben en daardoor niet direct verder (kunnen) jagen.
    Ik vind die andere twee dames echt leuk. Bikkels.

De hunters hebben inmiddels wel heel veel info, dus ik vrees dat ze de voortvluchtigen straks gewoon opwachten bij een safecamp.

19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.070
    14.783
    113
    Vrouw
    Ja die twee gaan als een speer. :thumup:
    Toen in de eerste aflevering een van hen stond te kotsen dacht ik nog dat ze het niet vol.zoudeb houden. Maar ze zijn nu echt goed bezig. Een goed team.

Terwijl het echtpaar zo loopt te ruziëno_O Lekker gênant zo lopen kibbelen over welk pad ze moeten volgen en allebei niet toegeven.

20. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.917
    113
    Vrouw
    Haha ja bij het stelletje zat de stemming er lekker in. En dat die man als een nukkige kleuter dan blijft zitten :D
    Die twee meiden lijken er echt veel plezier in te hebben samen, leuk om te zien!

Zxcvb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina