rabobank storing of is er iets mis met mijn pas?

Discussie in 'De lounge' gestart door bezigbijtje, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Zodra de bank merkt dat er snel bedragen opgenomen worden in andere landen, dan blokkeren ze de pas. Voor zover ik weet is dat in de nacht volgend op het misbruik.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat ligt eraan wanneer de skimming wordt ontdekt. Equens (de organisatie die de transacties in o.a. NL verwerkt) constateert een skimmingreeks en geeft aan de betreffende banken door dat er passen geblokkeerd moeten worden. Dit kan dus ook pas na een paar dagen zijn.

Als je Rabofoon hebt dan even bellen wat je saldo is en bij- en afschrijvingen afluisteren. En morgen even bellen met je Rabobank. Passen kunnen om meerdere redenen geblokkeerd worden.

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

wij hebben gister avond nog een betaling gedaan

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Als je geen mogelijkheid hebt om snel je afschriften te bekijken van de laatste dagen/weken... kun je ook even bellen met de rabobank? Dan kunnen hun kijken of er "vreemde" afschrijvingen tussen staan.

Wij (ING) zijn een tijdje geleden ook gebokkeerd (niet geskimd) maar heel veel bekenden zijn wel geskimd (bij de Wibra) Mijn ouders ook. Mijn moeder had toen gebeld en ze konden zien dat er een flink bedrag in Cassablanca was afgeschreven. Het geld hebben ze vergoed gekregen.

Wij waren dus uit voorzorg gebokkeerd omdat wij ook bij de Wibra gepint hadden.

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik was er al bang voor... we zijn geskimd!

BAH!:x

rabobank vanmorgen gebeld toen nog niks, straks terug gebeld en er is za. groot bedrag afgeboekt naar buitenland:(

hopelijk krijgen we het snel terug!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kom je uit de omgeving van Aalten??
    Er zijn namelijk skimmers actief en hier zijn bij een boel mensen de passen geblokkeerd.

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    nee, maar ik heb al gehoord dat er veel mensen zijn waar ook bij geskimd is:(

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wat balen zeg, nog een geluk dat je een gedeelte al had overgeboekt naar de spaarrekening.

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Oh balen zeg ! Mag ik vragen uit welke omgeving je komt ? Wij hebben ook problemen met onze pas sinds gisteravond.

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Dit heb ik dus ook een keer gehad (ABN)
    We wouden om boodschappen en ineens kon ik niet meer pinnen....automaat ook niet meer....mmm vreemd stond meer als genoeg op mn rekening. Dus mn schoonouders toen even lief aan moeten kijken(heb eigenlijk nooit contant bij) En daarna naar de bank gegaan bleek ook geskimd te zijn....en was ook veel geld afgeboekt, heeft een paar dagen geduurd en toen was het weer terrug gelukkig!!!

Deel Deze Pagina