Wie heeft er lekkere recepten voor een witlofsalade? Ik kom niet verder dan ham, ei en slasaus erdoor maar wil wel eens iets anders proeven.
Ik doe altijd door de witlof wel slasaus anders vind het niet zo lekker. Maar verder gaat er altijd komkommer, tomaat, ei, ui en smac in. Meer eigenlijk niet..
ik doe bij de witlof, gerookte kip, zure appel,mandarijn, abrikozen en dan aanmaken met een lepel mayonaise en ravigotesaus of whiskysaus. Jammie!
we aten het vroeger thuis geregeld. Pas maar weer eens gemaakt en ik vind het nog steeds erg lekker. Hier simepl witlof met slasaus, augurk en appel
Witlof, middelste niet (de kern), dat is te bitter Uitje heel fijn snijden Appeltje in kleine blokjes Gekookt ei in kleine stukjes Spekjes uitbakken (als ik er zin in heb) Alles door elkaar met yoghurt slasaus. Heerlijk!
witlof, gerookte kip, appel, walnoten, creme fraiche met mayo en citroensaus. daarbij ciabatta met paturain, heerlijk!
Witlof Pijnboompitten Appel Augurk Slasaus, peper en een beetje basalicoazijn. Alles heb ik altijd wel in huis dan hoef ik alleen de witlof te halen, heel makkelijk en erg lekker.
mijn moeder maakte de witlofsalade altijd met appel sinaasappel banaan slasaus volgens mij was dat het
Witlof, mandarijn uit blik, bleekselderij, kleine ui, gerookte kip met een dressing van yogonaise, maggi, zou en peper...mjammie!!!