wat vinden jullie hiervan?

Discussie in 'De lounge' gestart door JustNice, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    zit met een dilemma...

m'n schoonmoeder uit het buitenland is bij ons op vakantie, hardstikke gezellig natuurlijk, en fijn voor mijn man en onze kleine meid!

maar nou is het zo dat ze in juli weer weg gaat, zo gaat dat met vakantiegangers...., op een dag dat ik & mijn man moeten werken.

dus zijn we genoodzaakt om verlof te vragen. bij mijn man is dat geen probleem, hij werkt bij een groter bedrijf waar ze m wel een dagje kunnen missen. maar daarintegen is het op mijn werkplek wel een probleem. Het kan niet. we zitten dan net voor een vakantiesluiting van 2 weken, en derest van het personeel is dan al op vakantie. Die week werken we part-time.dus heb ik al voorgesteld om die halvedag te veranderen naar een andere dag in die week, maar hij heeft geen zin om die moeite te doen. te veel werk zegt ie. (er staat GVD nog maar 1 patiënt)
    't is mijn toko, en ik bepaal of dat kan'
    ook zegt hij dat het toch niet uitmaakt waar ik m'n schoonmoeder uitzwaai.... weg gaat ze toch
    ow jah, en het toppunt was dat hij zei: 'tegen die tijd ben je blij dat ze weg is, en wil je haar niet eens uitzwaaien.'..
    ik nogeens uitgelegd dat het geen verre tante is ofzo... maar mijn schoonmoeder, maar nee, hij begrijpt het niet.

m'n collega zegt dat ik het nogeens moet vragen.
    maar ik heb zoiets van jah hallo, ik ben geen klein kind meer, 1 keer vragen is genoeg. en tja, hij is en blijft de baas.

moet het er maar mee doen, m'n schoonma al ingelicht dat ik dus niet mee kan naar schiphol ( die was teleurgesteld, maar snapte het ook wel)

2. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry hoor, maar wat een rare baas heb jij!! Ik zou in ieder geval in het vervolg ook nooit niks meer voor hem doen!

Als hij ooit in nood zit zou ik zeggen dikke pech, teveel moeite om oppas te regelen!!

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Sluit me bij Justin's mama aan, wat een rare baas!

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nou ja! Idd, de volgende dat hij omhoog zit zou ik ook even geen tijd hebben.

5. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
  6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Jemig! Wat een figuur, zeg!

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    joh of ik mijn eigen baas hoor praten....
    en wat die alwel niet allemaal gezegt heeft.

maar inderdaad beetje jammer

Deel Deze Pagina