Jongensmama's ik heb jullie nodig Hier ook volop bezig met december en verjaardagslijstjes en voor de jongste vind ik het toch lastig. Hij word in februari 3. Ik wil hem graag iets van een racebaan oid geven. Nu had ik zelf deze op het oog Fisher-Price Little People City Skyway kopen? Bestel bij fonQ.nl maar heb eigenlijk geen idee of een jongen van 3-4 jaar dat nog leuk vind of dat het al te kinderlijk is. Alle "echte" racebanen vind ik er nog zo ingewikkeld uitzien. Ik hoor graag jullie mening en tips
Hoihoi! Hier ook aan het zoeken naar zoiets voor onze bijna 4 jarige. En wj denken toch aan een hotwheelsbaan. In de hoop dat dat het helemaal is....! De baan die jij in de link hebt lijkt me ook leuk, maar misschien wel eerder te kinderlijk?
Dat is dus ook mijn twijfel. Alhoewel mijn zoon nog een jaartje jonger is. Maar vind dit ook wel een groot object. Wij kijken naar de cars (carrera?) baan als andere optie maar met een oudere dochter en dus alleen poppen en make up in huis heb ik echt geen idee wat betreft jongens speelgoed
Haha, hier een meisjesmama, maar ben er ook naar aan het kijken. Dochter is gek op auto's (en treinen, vliegtuigen, etc), net als ik vroeger. Zelf had ik een soort hotweels racebaan en dat vond ik erg leuk. Maar ik was toen wel al wat ouder. (6 jaar) Er zit eigenlijk een beetje een gat met dat soort speelgoed, tussen 3 en 6 jaar. Maar ik denk dat zo'n grotere baan al wel kan, met begeleiding. Wel een beetje afhankelijk van je kind, denk ik. En al eerder gezegd, maar die Fisher Price kan ook nog wel prima met 3 jaar, vooral omdat ie zo hoog is (1 meter). Dit is trouwens een beetje die ik had vroeger, en is vanaf 3 jaar. Wellicht een optie? Met looping, hihi. Darda Racebaan Speed Racer online kopen | Lobbes.nl
Die baan kan echt wel hoor, superleuk. Wij hebben deze baan gegeven aan jongste toen hij 2 werd: Er wordt volop mee gespeeld. Vooral door mijn 5 jarige zoon en vriendjes. Hotwheels is ook leuk, maar dan moet je een simpel baantje hebben, anders ben je flink aan het bouwen.
Dat is een beetje mijn probleem. Ik wil graag iets waar hij zelf mee aan de gang kan. Ik blijf jongens speelgoed een beetje moeilijk vinden
Mijn oudste heeft een hotwheels baan. Die gaat toch echt elke keer uit elkaar om steeds weer wat anders (lees betere stunts) te kunnen.
Mijn dochter heeft een hotweels racebaan met looping gekregen voor dr 3e verjaardag! Ze is er uren zoet mee geweest. Nu staat die weer even op dr kamer en binnenkort haal ik m weer naar beneden, zo blijft het leuk!
Die is ook wel erg leuk. Hier ook een meisjesmoeder maar vooral de jongste vind auto's ed ook erg leuk. Ik onthoud deze baan dus even
Deze is leuk, zoontje is vooralsnog niet van het bouwen maar wel van de auto's en rollenspellen...dan lijkt me deze wel geschikt, zet 'm op z'n verlanglijstjes (verjaardag, Sint)