5 januari wordt onze oudste alweer 4 jaar. Ik zit al een beetje na te denken over zijn cadeau (hij krijgt van ons een cadeau van ongeveer 50-75 euro. Omdat hij voor Sinterklaas ook al genoeg kleiner speelgoed krijgt willen we 1 groot cadeau geven. Ik heb alleen geen idee wat. Geen lego, iig, dat krijgt hij al voor Sinterklaas en we hebben al een heleboel (van papa van vroeger). Fotocamera heeft hij al (voor zijn derde verjaardag gekregen), fiets, skelter, traptractor, tiptoi, bruder-speelgoed, houten trein heeft hij allemaal ook al. Trampoline staat ook al in de tuin, rugtasje voor school krijgt hij van de Sint, dus tsja... Ik kan echt niets bedenken, hebben jullie ideeën?
Onze zoon wordt ook 5 januari 4 ( ) en we overwegen met de opa's en oma's een nieuwe fiets te geven. Twee jaar geleden hebben we zo een dure loopfiets gekocht. Zoon heeft nu voor het eerst wel veel wensen. Zo wil hij onder andere een op afstand bestuurbare auto, een zaklamp, gezelschapsspellen, een goede kraan/takelwagen en ga zo maar door. Het leuke is dat dat ook echt dingen zijn waarvan ik weet dat hij er mee zal spelen. Succes
Zo'n zelf te bouwen knikkerbaan? Een aantal gezelschapsspellen Storio o.i.d. Gaaf meubelstuk voor zn kamer (nieuw bed/(half) hoogslaper, bureau, tumbling animal zoiets) Huisdier?
Zijn kamer deelt hij met zijn broertje en deze staat helemaal vol. Ze hebben een speelkamer, maar die blijft voorlopig ook echt speelkamer (mss dat ze over een paar jaar daar ook een relax hoekje krijgen met een tv oid). Hij heeft een tablet waar hij mee mag spelen (af en toe) en op zijn fotocamera kan hij ook spelletjes spelen (kidizoom). Voor de zomer heeft hij al een nieuwe fiets gekregen omdat de oude te klein werd. Een kraan/takelwagen hebben ze ook al, zowel buiten als binnen. En we hebben al 1 hond, een konijn en 4 kippen met een haan, dus nog een huisdier... Ze zijn gewoon te verwend. Niet dat ze ooit ergens om vragen hoor, maar ze krijgen best veel. Mijn man en ik vinden het een sport om op mp leuke dingen voor weinig op te scharrelen (alleen de trampoline en het meeste binnenspeelgoed is nieuw). We willen voor buiten nog wel een leuk klimtoestel, maar goed, dan heb je het over andere prijzen en dat zit voorlopig nog niet in de (financiële) planning.
Ok, poging twee Kapla Super/kinetic sand Binnenschommel Afstandbestuurbare helikopter/auto/ander voertuig Hele gave schoenen (met lichtjes ofzo) Jaarkaart van dierentuin/speeltuin/kindermuseum oid
Oh jee, jullie hebben wel heel veel. De marktplaatskoopjes volgend jaar maar op zolder zetten tot een goede gelegenheid... (D. krijgt ook vaak wat tussendoor hoor, maar krijgt dan met sint en kerst nuttige dingen zodat er voor de verjaardag in ieder geval nog wat te wensen overblijft). En als je hem vraagt wat hij zou willen hebben?
Playmobil? Dat gaan wij geven aan onze bijna 4-jarige knul. Hij speelt er nu al leuk mee. O en hij wil graag een knikkerbaan krijgen. vriendje van hem heeft smartmax, ook leuk maar wel duur spul. Ik ga verder meelezen.
Iedereen bedankt voor de suggesties, maar we hebben wat gevonden! Een degelijke kinderkruiwagen. Hij heeft er nu een, maar die roest aan alle kanten en kan niet veel gewicht hebben. We hebben vandaag bij de lokale coöperatie (soort kleine welkoop) een hele mooie gezien en hij riep meteen die wil ik voor mijn verjaardag. Probleem opgelost! Dit is hem: Funcars Kinderkruiwagen groen | Kinderkruiwagen.nl Nu nog een keer terug naar de winkel zonder dat mijn zoon erbij is, maar we hebben nog even de tijd, dus dat moet wel lukken.