mijn man draagt graag polo’s naar z’n werk. Ik heb alleen elke keer dat die dingen krimpen in de was, ondanks dat ik ze op fijn was programma was(30gr) wie van jullie mannen draagt ook polo’s (slim fit) en blijft wel mooi qua lengte? Welk merk raden jullie aan wat ook dus wel sportief is
Mijn man draagt altijd graag polo’s van Esprit, mooie pasvorm en blijven lang mooi in model en van kleur.
Mijn man draagt voornamelijk de slim fit polo’s van Hugo Boss en Tommy Hilfiger. Blijven gewoon goed in model, veel kunnen ook gewoon in de droger
Ah, die vindt mijn man dan weer niks, zijn vaak nèt te kort (hij is 1.93m). Ik heb met mijn 1.76m - helaas - vaak hetzelfde probleem met Lacoste kleding
Wat goedkoper, maar mijne heeft laatst 3 polo’s gekocht bij Jola. Maar dat is een winkel met maar een paar vestigingen in Nederland. Wij hebben ze gekocht in Venray. Echt heel mooi en ze kunnen zelfs in de droger (kwam ik per ongeluk achter ).
Ik krijg lacoste in no-time stik lelijk XD Maison scotch en dan de Amsterdams Blauw lijn valt hier niet te slopen!
Tommy Hilfiger idd. Niet in de droger, dat had ik per ongeluk gedaan met een van de polo's van oudste zoon. Die is nu voor jongste zoon. Scotch and soda zijn ook mooi. Geen fan van Lacoste.
Ik heb mijn vriend 2 jaar geleden een Ralph Lauren polo kado gedaan en die draagt hij nog steeds erg vaak en ben altijd verrast als die uit de was komt. Hoef ik niet eens te strijken, en word ook niet vaal.