Ik ga zelf vaker kijken naar races op circuit Zolder, op zich is het een heel leuk circuit, hoewel ik het niet zo mooi vind als bijv. Francorchamps of de Nürburgring. Maar ik denk dat als je een keer wilt racen dit echt wel prima is
Grappig hier de race fans! Wij zijn vorige week in Barcelona geweest om de formule 1 te kijken te gaaf!
Francourchamps krijgt hier ook voorkeur op Zolder... Maar als je voor 50 euro het circuit van Zolder op kan, moet je dat zeker doen! Da's een kans die je niet vaak krijgt aan die prijs! @ shaddixxx: Weet je al iets van de bieding?
Als je eens wil oefenen zonder gelijk je auto in de prak te rijden....kijk dan eens op Race simulator kopen Erg leuk, om evt met n groep vrienden te doen....
Tuurlijk, maar ook de echte coureur kan niet zonder training....en cirquit leren kan nou eenmaal niet altijd op locatie. en zo kan je wel mooi oefenen...zonder schade
Jaaaa gelukt Nu nog een leuke manier vinden om het te vertellen.. Ik weet 100% zeker dat ik nóóit tot juli m'n mond kan houden (hij is dus pas over 2 maanden jarig, niet over 1 maand, ik heb weinig besef van tijd momenteel )!
leuk zeg!! Manlief heeft 2 x op tt assen *geraced* met zijn eigen motor Maar wel altijd achter een marshall aan, die marshall gaf het tempo aan. en was het ook verboden in te halen Er waren ook vrije sessies, en daar mocht je zelf je eigen tempo bepalen...2 jaar achter elkaar een hoop schade voor de echte hardrijders. Dus dat is niet aan te raden. Hij vond het echt geweldig!!
Toen ik mijn man wilde verassen heb ik destijds een puzzelrit gemaakt, bij t ontbijd kreeg hij een envelop met n route van ongeveer 15 km en moest hij stopp bij tankstation, daar kreeg hij een zelfgemaakte rebus en bij goed antw. Weer n envelop met deel route....zo wist hij al die tijd niets, tot eindbestemming......was een dubbele verassing en ik had de grootste lol...