Hoi meiden, Ik heb geen idee of er al een topic over bestaat en of het hier wel goed staat, maar ik hoorde dat wateraders van invloed kunnen zijn op het niet zwanger worden. Nu weet ik dat er onder ons huis wateraders lopen en ik zou hier graag een x iemand voor langs laten komen maar mijn man vindt dat onzin. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee toevallig? Groetjes, Sandra
ik denk eerlijk gezegd niet dat dit iets met onvruchtbaarheid te maken heeft. ik ben hier iets te nuchter voor en daarnaast is onze kat zo duf als een konijn, dus die heeft nergens last van
Bedankt meiden voor jullie (duidelijke hihihi) mening Maar ik zocht eigenlijk ervaringsverhalen..... Groetjes, Sandra
Hoi Sandra, Baat het niet dan schaad het niet! Das mijn motto. Ik geloof wel dat deze zaken bestaan en dat je door de straling (als je het zo noemt) bevattelijk kunt zijn voor ziektes. Als kind had ik constant angina, keelonsteking en was ik altijd ziek en onderweg. Heb er zelfs voor in het ziekenhuis gelegen en de artsen schreven het ene na het andere antibioticum, pencilline etc voor. Het ging telkens over, maar zo gauw ik geen medicijnen had en een aantal dagen thuis had geslapen werd ik weer ziek. Mijn ouders hebben toen iemand erbij gehaald die het huis heeft gemeten en vonden een waterader precies onder mijn bed. Bed verplaatst en ik heb nooit meer angina en flinke keelonsteking gehad. Geen pencilline kuur of antibioticum nodig gehad. Het is natuurlijk niet wetenschappelijk bewezen voor zover, maar het had wel effect. Dus of het nu wel of niet daaraan lag. Ik ben niet meer ziek geweest en misschien word jij wel gewoon zwanger als blijkt dat je op zo'n ding slaapt en er is iets aan gedaan. Succes! Jille
Hoi Jille, Bedankt voor je reactie. Ik vind dit soort dingen zelf ook altijd erg vaag klinken, vandaar dat ik om reacties vroeg, maar als ik jouw verhaal zo lees blijkt dus wel dat het echt invloed kan hebben! Groetjes, Sandra