ohja? als mensen gespannen zijn slaat dat toch door in hoofdpijn, of rugpijn, of buikpijn? of darm-issues? ik heb blijkbaar borstpijn volgens dokter daffie. 8)
Ik heb als ik ongi moet worden ook altijd last van m'n borsten, maar toch andere pijn als toen ik zwanger was.....toen deed het zeer vanuit m'n oksels en de zijkanten Ik heb goeie hoop voor je Rach dus ik duim nog ff door
Rach, Spierpijn aan de zijkant van borsten was mijn 1e teken dat ik ZWANGER was! Kan je niet stiekem een dagje eerder testen?
hihi, de zwangerschapsdementie slaat toe bij Daffie zo te lezen Neen, ik had ook een andere soort pijn aan mijn borsten maar ja, je kan niet even eens vergelijken he!
Hey Rach, Nog eventjes..... dan zul je het weten.. Ik kreeg in de week voor de test echt opgeblazen boobies... en dus ook wel wat last van mijn borsten.. Ik hoop het zo ....! DUIM DUIM DUIM xxx
Rach, lieverd, je houd ons hier in spanning! Ik heb goede hoop voor je! De testdatum staat nog steeds op zaterdag? Liefs, Wup
Hoe laat zaterdag Rach, dan zit ik met mijn laptop op schoot hoor! Ben zooooo zenuwachtig voor jullie hahaha. Daffie
Oh my, je maakt het spannend zeg... ik spiek wel tien keer per dag in je topic, maar nog geen bloed, dus dat is goed nieuws meid! De kaarsjes branden nog steeds voor je! Liefs, Josien
lieve daffie, ik denk niet dat ik zaterdag kan uitslapen dus ik ga denk ik vroeg testen Josien, ik ben wel 10 keer per dag aan het broekloeren hoor het word wel erg spannend, steeds als ik wat voel ren ik naar de wc. Wup: ja nog steeds zaterdag
Aaaahhhh, wat spannend hier zeg! Zaterdagochtend eerste stappen die ik zet; - opstaan - nespresso aanzetten - en direct door naar zw. pagina om in je topic te kijken! Blijf duimen
Hoe laat komt je mannetje thuis vrijdag of komt ie zaterdagmorgen pas? Om 00:01 is het namelijk ook zaterdag hoor en dan kom ik uit mijn werk en kan jij mooi even testen Nee hoor lieverd, maar het 1ste wat ik doe zaterdag als ik wakker wordt is de laptop op schoot nemen en naar jouw topic gaan..... Hoop het zo gigantisch voor je!
de laatste dag. eindelijk aangebroken. en ik heb het roodloos gered gelukkig. en nog steeds niet ongesteld! ik weet eigenlijk niet wanneer je NOD is na een punctie, weet iemand dat?
Volgens mij heb je niet echt een NOD. De meeste vloeien voor de test al (als ze niet zwanger zijn) of binnen een paar dagen daarna. Good luck! Enne..lief zijn he!
Ik dacht dat je vandaag zou testen, dus gelijk naar je topic.. maarre blijkt dus morgen te zijn Spannend hoor!