rach, wil je ff heel veel succes wensen! wat knap dat je zo lang kunt wachten! (lees al heel lang met je mee stiekum). ik hoop echt dat het jullie deze x gelukt is! het is jullie (en zoveel andere dames hier) zo gegund! x kim
Oh Rach, het is zo spannend...enne ik blijf doorduimen tot morgen hoor! Succes met dit laatste dagje wachten... xxx Daffie
@ RACH: eindelijk...die laatste dag is aangebroken! En je hebt het droog gehouden \/ , nog steeds geen , te gek! Ik duim morgen met de rest van de meiden mee [-o< . Heel veel sterkte met testen
Gebebiciteerd Rach Wens je een voorspoedige voldragen zwangerschap toe! Geniet er lekker van en doe het rustig an he, dikke knuff! Liefs Roosje,
@ RACH: kippevel, {|= \/ gefelicibabyteerd \/ {|= . Geniet ervan meid, ik ben zoooooooooooooooooooooo blij voor jullie, het is jullie zooooooooooooooooooooooooooo gegund. . Heel veel liefs, Diaantje
Rachel wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund en we hadden het natuurlijk ook al wel verwacht Heb je nu uiteindelijk zonder je man getest? Hij is toch voor zijn werk elders? Ik ben zo ontzettend blij voor je! Het kippenvel sprong op mijn armen toen ik je berichtje las. Je gebed is verhoord!
Waaah Gefeliciteerd Rach!!! Het kon bijna niet missen aangezien de er nog niet waren maar wat ben ik blij voor je zeg.... Ga er maar lekker van genieten! \/ X
Lieve Rach, Wat ontzettend fijn voor jullie! Het is jullie zo gegund! Kruip lekker op je wolk en ga heerlijk genieten! Liefs, Wup
Gefeliciteerd Rach. Kun je over een weekje of zo, hier lekker een slotje op zetten. Geniet eerst nog maar van de felicitaties!
Marieke21, ons gebed is zeker verhoord. ik ben ook zo dankbaar! en mijn man is idd nog in het buitenland, maar zijn kinderen komen 'onverwacht' misschien vanavond logeren, vandaar dat we besloten dat ik nu al moest testen. Toen ik de test zag begon ik zo hard te huilen. het is niet te beschrijven wat voor gevoel er door me heen ging toen ik opeens, met mijn eigen urine die 2 streepjes tevoorschijn toverde. het kan dus écht.
waaaaah, wat gaaf, ik krijg er tranen van in mijn ogen zeg, dit moet wel een ongelofelijk gevoel zijn voor je! Van harte gefeliciteerd, en probeer er lekker van te genieten! liefs wies
Hey Rach. Ik had al een berichtje achter gelaten bij "ik ben zwanger" (wat klinkt dat fantasties he ) maar doe het hier in je eigen topic nog een keer Ik kan me helemaal voorstellen dat de traantjes kwamen toen je 2 trepen zag staan op de test. Gefeliciteerd meid, het is je enorm gegunt! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben Geniet ervan maar dat zal je vast en zeker al doen nu. Liefs wolly
Oh wauw Rach Dit hoopte ik al te lezen vandaag. Wat zul jij blij en dankbaar zijn! Wat een bijzondere dag ga het maar heerlijk vieren en geniet ervan Gr Flam