whooh wat super zeg! wat ben ik blij voor je, gefeliciteerd meid! ik heb je vorig jaar leren kennen bij het iui topic, jou fotoo'tje viel me iegenlijk steeds als eerste op, jij bent altijd zo fanatiek op het forum. je verdient een geweldige zwangerschap, ga er lekker van genieten. en hou je me op de hoogte hoe het met je gaat. heel heel veel liefs van lisa. dikke knuffel
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kom net pas online, en dan zo`n goed nieuws. Geweldig, je bent zwanger. Gefeliciteerd meid. Liefs Hope
Heeeee, je hebt al getest. En wat ontzettend geweldig en fantastisch! Ik vind het zo gaaf voor je! En ik niet alleen zie ik, je hebt gewoon al 3 bladzijden met felicitaties Geniet ervan lieverd, het is je van harte gegund! Hele dikke knuffel!
Ook hier nog even onwijs gefeliciteerd met je zwangerschap. Deze reis word je mooiste allertijden. X Vier
SUPER! Hartstikke GEFELICITEERD! \/ \/ {|= =D> Ik ben zo blij dat je nu ook aan de beurt bent! Geniet er maar lekker van!
Ik heb in spanning je hele topic doorgelezen....en wat een mooi einde zeg! Lijkt wel een sprookje! Van harte gefeliciteerd meid! Wat zul jij je bijzonder voelen! Vanaf nu elke ochtend opstaan met een smile! Geniet van deze superspeciale reis! Liefs Elvira
ik sta inderdaad op met een smile ik kon ook vannochtend écht niet uitslapen gisteren heeft mijn mannetje een rompertje, een pakje, een mutsje en een knuffeltje voor me gekocht. ik moest natuurlijk weer heel hard huilen. maar.. ik ga dit topic dichtgooien. dat betekent niet dat ik hier minder mee ga leven met jullie! ik hoop heel erg dat jullie allemaal snel zo'n positieve test in handen mogen houden. jullie zijn allemaal kanjers en jullie verdienen het allemaal zó enorm! (ik heb bij 'ik ben zwanger' een felicitatie-topic openstaan) bedankt voor alle medeleven liefs rachel