spannend, heel veel succes. Ik duim voor een goede uitslag. Nog 7 minuten en ze kunnen bellen Liefs Hope
ze hebben al gebeld! woohoo 7 embryo's! en morgen word er 1 teruggeplaatst. ze ze lopen allemaal op schema voor 3 dagen en morgen wordt beoordeelt welke de beste is en ook of er ook embryo's ingevroren kunnen worden. als mijn buik niet zo gevoelig was had ik nu echt een gat in de lucht gesprongen
Helemaal super Rach..... 7 emmy's en dan ook nog is voorlopen op schema dat kan toch niet beter! Geniet morgen (en vandaag want deze dag kan toch ook niet meer stuk) van je schatkist! Liefs Schaapje
Geweldig lieverd, wat een score. Veel succes met de TP. Ik ben even een paar dagen niet online maar ik blijf aan je denken. Liefs Hope
mooie score meid op naar een super tp en positieve test hopelijk kunnen er ook nog een paar ingevroren worden
Mooie tijd ook! Moed goedkomen toch?! Ik heb een goed advies voor je wat je nu het beste kunt gaan doen... Als je dit advies opvolgt is het klaar... Morgen 13.30 uur tp Morgen over 14 dagen positief testen! Kan je je daarin vinden denk je? SUCCES HE!
Rach, wat goed! Geweldig! Succes met de terugplaatsing morgen. Ik ga heel hard duimen voor een positieve test over 2 weken! [-o<
Super meid... Hoeveel krijg je eigenlijk teruggeplaatst? En hoelaat morgen? Heel veel succes... Ik ga voor je duimen de komende 2 weken....
Wauw Rach mooie score meid! Op naar een goeie TP en over 2 weken een dikke positieve test! Ik volg je over een paar weekjes
WOW rach was super voor jullie. Succes met de TP en dit moet gewoon goed komen. Ik begin maar alvast met duimen. gr vruchtje
He Rach, Wat een goed nieuws zeg! Gefeliciteerd, enne succes met de terugplaatsing morgen he! En over 14 dagen gewoon ff positief testen he! XX Renate
Rach wat goed zeg 7 Succes met de terugplaatsing morgen en mijn duimen gaan overuren maken voor over twee weekjes!