bedankt voor jullie lieve berichtjes, zo leuk! ik kan het nog steeds niet geloven dat wij samen (oke.. en een paar gynaecologen, fertiliteitsartsen en laboratoriummedewerksers, bloedprikkers, naaldjes en hormonen, maar die reken ik even niet mee ) samen een embryo gemaakt hebben. ik ben er echt wel trots op
Reken maar dat die 7 prachtige embryo's met veel liefde tot stand zijn gekomen! Als er zoveel medewerkers hun best voor hebben gedaan Op naar de terugplaatsing en wie weet zijn alle 7 zo mooi dat er nog een paar als eskimootje mogen wachten om brus te worden. (en als ze toch kunnen kiezen wie teruggezet wordt, dan die met de bruine ogen maar ) Hier in Steenwijk zullen we volop voor je duimen hoor, toppertje! Groetjes van Kiki
Jee meid, wat super! En hoeveel! Wow..... Helemaal goed, en nu idd over ong 14 dagen een posi test. Kan haast niet anders !
Joehoe! Zeven emmietjes! Geweldig... Ik hoop dat er nog een paar mooi ingevroren kunnen worden . Maar voor nu een super TP! Over twee weken gewoon twee dikke strepen op de test meid! Liefs en een dikke knuffel, Josien
WAUW Rach! Wat een goed en fantastisch nieuws! Ik hoop dat er nog wat mooie overblijven om in te vriezen.. maar morgen krijg je gewoon een fantastisch toppertje terug! xxx
Woh rach, wat een goed nieuws zeg! Een vraagje (ben een leek hoor) Waarom plaatsen ze er een terug? mag je dat zelf "kiezen"? of hangt dat van de kwaliteit af? Nou meissie, succes morgen! ik kom morgen nog even spieken, daarna begint mn vakantie! handen gevouwen voor je, Taliaa
Wat een goed nieuws Rach! Zie je, vinden je man en jij elkaar ook op die manier lief. Fijn gevoel is dat he? Heel veel succes morgen, en dat je maar mooi 2 strepen mag hebben over 2 weken. X Vier
joehoe, geweldig rach! veel succes morgen, en nu lekker op je wolkje blijven zitten 9 maanden lang. knuf.
Wauw Rach! Goede score zeg! Hoe laat heb je morgen de ET? Spannend hoor. Mijn duimen draaien hoor! Liefs en veel succes meis Knuf Nikkie
rach ik wil je heel veel succes wensen en hoop echt op een mooie posi test over 2 weken, en 7 embyo,s top zeg... dat geeft hele goede moed he? ze waren in het ziekenhuis ook blij verrast zo te horen, mooi hoor. veel liefs jose
Wauw Rach! Goede score zeg! Hoe laat heb je morgen de ET? Spannend hoor. Mijn duimen draaien hoor! Liefs en veel succes meis Knuf Nikkie _________________ 23ste maand 21-31-35-45-39(P)-35(C)-42(C)-29(M)-rust-20(M)-41(M) IUI of IVF. Pendel Caruli: sept '08 haha, ik ben echt een leek hierin, maar ik dacht alleen maar aan ET, phone home, toen ik dit las. Sorry hoor, ik weet niet wat het betekent, ken alleen maar tp. Maar moest er wel om lachen. Rach, je ligt waarschijnlijk nog lekker te slapen, en te dromen over je 9 emmy's, maar nogmaals heel veel succes vandaag! liefs wies
nee hoor ik ben al wakker, grote dag vandaag nikkie het is inderdaad TP (TerugPlaatsing), maar ik snap wat je bedoeld Taliaa, ze plaatsen er één terug omdat ik nog jong ben, en de kans dat het goed gaat hoger is dan bij iemand van eind 30. En aangezien er aan een meerlingenzwangerschap nogal wat risico's verbonden zijn, raadde ze me aan er 1 terug te plaatsen. Trouwens.. we waren ons 'contract' (die je moet tekenen en waarin je aangeeft wat er precies met de overige embryo's moet gebeuren en hoeveel je er laat terugplaatsen etc..) vergeten mee te nemen naar de punctie. Toen moesten we daar een nieuwe ondertekenen. maar ik weet er niks meer van, dus misschien heeft mijn man wel anders besloten (nee hoor ) ik heb nog wel last van mijn buik als ik er op druk (het word wel elke dag wat minder) ik voel wat tegendruk en dat is een naar gevoel. ik zal vandaag even vragen of dit erg is.
Hoi hoi, Oooh sorry hihi, ik dacht ze bij ons altijd ET zeiden (Embryotransfer). Sorry ben nog een beetje een keek in deze (ik hoop volgende week niet meer) ! Veel succes vandaag Rach. Vandaag is het id de grote dag! Liefs Nikkie
Hey Rach, was je eigen pagina even kwijt..... Hopelijk heb je op dit moment een toppertje bij je.... Ik ga werkelijk keihard duimen draaien aankomende weken voor jullie en mijn kaarsje brandt ook iedere dag! Knuf Daffie
ik ben er weer. het was zo ongelooflijk mooi. tijdens de terugplaatsing moest ik heel hard huilen, alles kwam eruit denk ik. er zijn 2 embryo's ingevroren, en daar zijn we ook heel blij mee mijn man gaf buiten gelijk een dikke kus op mijn buik, hij was ook zo blij, hij straalde gewoon. over 13 dagen mag ik testen!