Wauw, super, als het al zou helpen: beentjes bij elkaar houden en broeden maar! Kindjes met blauwe ogen zijn ook prachtig hoor, maar omdat het voor ons onmogelijk is, gun ik een ander graag bruine ogen Groetjes van Kiki en hou je taai!
Hey Rach, SUPER nieuws.... enne die cryo's zijn geweldig, maar heb je het eerste jaar niet nodig hoor! Liefs Daffie
wat mooi om dit zo te lezen zeg! oooow kga voor je bidden, ken je niet maar kzie iedereen die zwanger wil worden gewoon heel graag zwanger! [-o< succes met wachten ! liefs kanjer
Geweldig meissie, wat hoop ik voor je dat DIT 'm wordt. Ik duim heel hard dat je over 2 weekjes weet dat het helemaal raak is! Dikke knuffel.
Spannend Rach, ik duim voor je! 13 zeer lange dagen voor de boeg... En twee cryootjes is natuurlijk ook goed nieuws. xxx
wat een geweldig nieuws zeg, de tranen schoten bij mij in mijn ogen toen ik het las. Nu maar 13 dagen duimen draaien!
Goed nieuws meid en ook nog 2 in de vriezer helemaal geweldig . Nu ga ik weer want ik moet druk duimen voor jullie. liefs vruchtje
Toppie! Hou hem of haar lekker binnenboord . Kleintje, ik bid dat je lekker bij je mamma blijft zitten voor de komende 8,5 maand! Liefs, Josien
Wauw, helemaal goed: Gefeliciteerd! En nu maar afwachten in spanning de komende dagen. Veel succes! Groetjes Mia
Lieve Rach, je emmy zit alweer een hele dag lekker warm binnenin je! Ik heb hem via Toppertje laten weten dat ie lekker warm bij je binnen moet blijven zitten (emmy's onder elkaar...je weet het, dat komt goed!) Liefs Daffie Ps; hoe gaat het met de punctieklachten? Wordt het nu wat minder?