Hoi Rach, Super veel succes! Dat ze maar lekker blijven zitten! Als ik terug ben van vakantie lees ik een heel mooi berichtje en is het topic dicht he! Groeten Jille
ja gelukkig wel. alle spanning van de afgelopen tijd komt er wel een beetje uit. ben zo emo maar ik heb wel veel rust over deze wachtweken. eigenlijk voelt het wel lekker dat ik nu even niks meer hoef. (dit is na 1 dag he, morgen kan het weer totaal anders zijn )
hahaha, logisch dat alle spanning eruit komt hoor Rach! Het is ook zo'n hectische, emotionele tijd en dan die spanning erbij ivm evt overstimulatie, das niet niks... Ik heb af en toe nog steeds een dag dat ik giga emo ben... We spreken gewoon af dat je emmy lekker vasthoudt in je baarmoeder, hoef je je komende weken ook geen zorgen te maken Ben blij dat je je weer wat beter voelt, succes deze weken, ik denk aan je! Knuf Daffie
Lieve Rach, Ik hoop dat het lukt, ik zal ervoor bidden en hopen. Ik gun het jou en je man zooo... Heel veel succes met wachten en hopelijk staat er op dit forum over 13 dagen een positief bericht! Dikke knuffel, Sewgirl
rach wat super dat er ook emmy's ingevroren worden. hoe voel je je nu als mama van jullie embryo'tje? ik hoop echt dat er over 2 weekjes heel goed nieuws is voor jullie. ik ga iig heel hard voor je duimen.
Wauuwww wat super Rach! Ben echt super blij voor jullie.. Hoop dat het goed blijft zitten en je positief mag testen!
Heey Rach, Hoe voel je je? Twee emmy's aan boord geweldig! Nu de spannende wachtweken meis! Liefs Nikkie
Hey lieve rach, Ik zie dat je ondertussen een mooie emmy hebt teruggeplaatst gekregen. Ik hoop en duim voor je dat je straks een mooie posi test hebt!
bedankt voor alle lieve berichtjes. ik voel me heel erg goed omdat zaterdag en zondag alle spanningen van afgelopen week eruit kwamen ben ik een beetje bang dat dat de innesteling tegen is gegaan, maar je weet nooit natuurlijk. het zou echt een wonder zijn als ik over 2 weken een positieve test in handen mag houden. maar 2 weken lijkt nu nog erg ver weg, en een positieve test helemaal. gelukkig heb ik deze week wel genoeg te doen. en volgende week moet ik even gaan inplannen.
gewoon positief blijven meid. mijn duimen draain in ieder geval voor je dat je over 2 wkn een mooie posi test in handen hebt, het duurt allemaal al veel te lang. succes