Ongigevoel kan je in beide gevallen hebben.... Zo vind je die twee weken geen punt en twee dagen later is het AAAARGGGHHHH Nee, die wachtweken zijn echt niet leuk! Je bent er bijna!
Lief beebje van Rach, blijf zitten waar je zit en veroer je niet. Daar is het lekker warm, en mag je lekker groter groeien. Kusje van Mensi, (die ook mee wacht).
De test datum komt steeds dichter bij. Ik wil je even heel veel succes wensen als je gaat testen en ik duim voor je dat de test posi is. Liefs wolly
Rach, ik vind het erg spannend voor je.. hoop echt dat je positief kan testen op 1 augustus.. blijf je volgen
hoi rach veel sterkte deze zware laatste wachtdagen! ik zag dat je je heel goed afleid...met zwangerschapskleding doen we allemaal hoor ik hoop dat je 1 aug positief mag testen en dat dan alles helemaal toppie gaat! ik hou het in de gaten.
Nog maar een paar dagen he... Je kunt al bijna uren gaan tellen. Ik heb pas inderdaad ook uitgebreid zwangerschapskleding bekeken. Voelde me wel een beetje raar hoor, maar het is weer eens wat anders dan rompertjes aaien bij de Hema (doe ik ook wekelijks vrees ik) Ik keek wel steeds om me heen of ik geen bekenden zag Had jij dat ook? xxx
Rach haar pc'tje is geploft..... Bij nieuws sms't ze me! Ik hoop dat haar pc het gauw weer doet (de ziel) en dat ze super goed nieuws komt brengen (zelf!). Lieve Rachje, Hier draaien 6 duimpies voor jou hoor!
Balen voor Rach, ze zit al duimendraaiend zo vaak op deze site dat de compu gecrashed is? Maar ik blijf evengoed meeduimen hoor! eef
Hey Rach, Das balen, maar weet zeker dat Elmo je op de hoogte houdt Heel veel succes met de laatste dagen, hoop dat je je nog steeds goed voelt! Megadikke knuffel van Daffie
Rach: neem mobiel internet! We kunnen je hier echt niet missen (en jij ons vast ook niet) Hopelijk ben je er gauw weer. En ondertussen: knalrode duimen van het ... duimen hier! Kus!