vanuit zusjes pc: alles gaat goed, nog geen spotting of iets. ik heb last van ontwenningsverschijnselen (trillen, paranoide verschijnselen en huiduitslag ) maar voor de rest gaat het super ik mag aan het einde van de middag mijn geliefde laptopje komen ophalen en dan zal ik kijken of ze weer zin heeft om te gaan draaien voor mij. Als er iets gebeurd laat ik ELmo weten zodat zij met haar snelservice (die als moderator vereist zijn ) de nieuwtjes snel komt melden. en ik lees later al jullie reacties. nu duik ik weer even onder de zon. tot snel! liefs
ik voel helemaal niks! nouja, als ik iets moet opnoemen, soort spierpijn aan de zijkanten van mijn borsten. of is dat geen symptoom?
Ow wat ontzettend spannend Rachel! Ik ben zo benieuwd en ik hoop het zo voor je! Het is jullie zo gegund! Hoe houdt je man het inmiddels onder deze omstandigheden? Zou zo leuk zijn als we straks samen met de kids naar een speeltuin kunnen oid
hey dafje, mijn man die trekt het beter dan mij! maar hij vind het ook enorm spannend. hij is nog erg druk met zijn werk (vlakbij jullie). en we gaan zeker naar de speeltuin dan haha kan me er nu al op verheugen
Hey Rach, Nog niet ongi, das een goed teken hoor! en die spierpijn bij je borsten ook.... wanneer ben je met de progestan gestopt? Duim duim duim duim Mega knuffel van Daffie
ik zou niet weten dat 'spierpijn' een teken zou kunnen zijn? ik ben afgelopen dinsdag met de pilletjes gestopt. (duphaston, maar die zorgen er ook voor om de innesteling te optimaliseren ) ik heb die pilletjes precies 2 weken geslikt na de punctie. de punctie is nu dus 16 dagen geleden, en de terugplaatsing 12 dagen geleden. ik heb ook wel een goed gevoel, maar ik durf ook niet zo goed dat goede gevoel toe te laten omdat ik bang ben teleurgesteld te worden.
Nou weet je, dan hopen wij gewoon het beste voor je en blijf jij nog gewoon effe een dagje zenuwachtig, oké? Ik hoop eigenlijk vooral dat je vandaag lekker wat dingen te doen hebt, zodat de dag snel voorbij gaat. -x-
hey rach, wat super spannend voor je nog maar 2 daagjes wachten! ik ben ff een poosje niet online geweest maar moest wel steeds aan je denken. wat zenuwslopend zullen deze laatse daagjes voor je zijn. ik hoop echt dat zaterdag goed nieuws brengt voor jullie. ik duim gewoon nog effies voor je door meid. dikke knuffel van lisa.
Die spierpijn zie ik meer als een soort van gespannenheid in je borsten Rach en dat had ik ook toen net voor de test....zo bedoel ik het Maar er zijn natuurlijk ook meiden die hun borsten voelen als ze ongi worden, maar dat heb ik nooit gehad! Ik denk aan je, xxx Daffie
spannend rach! Ik duim nog steeds.....nog 2 daagjes....maar tot nu toe nog geen sporen van toch? Dat ziet er goed uit...duim...duim...duim...duim