rach84 toch icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
  2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

He Rach,

Hoe is het nu met je, ben even weg geweest hahaha, dus moet nu alles weer bijlezen.
    Als ik goed gelezen heb, gaat bijna de eerste decapeptyl erin!?

Ik wil je alvast heel veel succes wensen en ga me rotduimen voor je!

Dikke knuffel Daffie

3. hey daffie

lief dat je wat achterlaat ;)
    over 4 nachtjes slapen gaat inderdaad de eerste spuit erin!

4. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    @Rach, ben al een tijdje aan het lezen.
    Wij gaan voor IVF in april. Bij ons kunnen ze geen oorzaak vinden.
    Mag ik jou vragen hoeveel embryo's jullie mogen terugplaatsen?

5. hoi baby81, ik zag je topic.
    wij moeten net als jij zo'n forumulier invullen, en daarin aangeven wat wij willen. maar, de gyn heeft ons wel op het hart gedrukt dat ze écht liever geen 2 embryo's terugplaatsen. ik ben nog erg jong, en ze zegt dat een kans op tweeling best groot is. wij hebben hiermee ingestemd en zullen daarom maar 1 embryo laten terugplaatsen.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Rach.

heb je een fijne dag gehad vandaag?
    Tnx voor al je lieve berichtjes. Je bent lief.

7. ik ben lekker aan het huismussen ;)

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Huismus,

ben je al uitgemust? :) :)
    Nog 3 nachtjes slapen en dan begint het avontuur.

Heel veel succes alvast.

Liefs Hope

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Nog een paar dagen he voor het avontuur weer begint... Ik begin vast met duimen voor je!

xxx

10. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    @Rach84, bedankt voor je antwoord.
    Wij hebben in april het intakegesprek. Wij willen er 2.
    Ik zal dan ook volhouden dat wij dat willen, de risico's die kennen we wel.
    Hebben ze je het geadviseerd of moest het gewoon?

11. tja, het was meer 'het beleid van het ziekenhuis bij jonge vrouwen en of wij ons daarin konden vinden'. en dat kunnen wij dus wel.
    ik vertrouw onze gynaecoloog daar wel in, zij heeft er meer verstand van dan ik.
    maar stel dat het tot een 3e icsi zou komen, dan zou ik er denk ik wel graag 2 terugplaatsen.

12. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    \:D/ nog 2 dagen! spannend!

13. mounia, ik zie dat je in ronde 17 zit, ik zit ook in ronde 17 (of 18 ) dus we hebben allebei even vaak een teleurstelling gehad de afgelopen jaren.

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hey Rachel,

Moet je nou over twee dagen ongi worden (of niet) of moet je dan beginnen met spuiten? Dat was me even niet meer helemaal helder...

Liefs,
    Marieke

15. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wat grappig we lopen gelijk , ik zit ook in ronde 17,en ik verwacht elk moment dat ik naar ronde 18 verhuis.

16. hey marieke!
    ja me banner is ook niet echt duidelijk he ;) ik zie hier wel duidelijkere banners maar ik weet niet hoe (en waar ik die maken moet)

ik begin over 2 dagen met spuiten voor mijn eerste icsi poging! spannend dus!

ik had net nog met mn man over de gonal f spuiten. het is me helemaal niet meer echt duidelijk :cry:
    als ik met gonalf begin moet ik in het begin s'cohtends en s'avonds (en verschillende EH) spuiten. ik heb ook 2 verschillende pennen. ik vind het erg verwarrend. ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft?

als we het tegen die tijd nog niet snapen nemen we de gonalf pennen mee naar het ziekenhuis en laten we het daar nog es een keer uitleggen.

17. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    haha Rachel, ik had precies hetzelfde probleem... Ik weet ook niet meer welke naald ik voor welke spuit/pen/hormoon moet gebruiken, ik heb er wel 5 verschillende bij gekregen en van elk te weinig voor 10 dagen... Mocht het dus nog zover komen, dan ga ik dus ook maar weer naar het zh voor een nieuwe uitleg.

Zie je tegen de ICSI op of heb je hernieuwde hoop?
    Een vriendin van mij heeft de afgelopen maand ook haar eerste ICSI gedaan. Ik had voor haar toch wel meer hoop dan bij mij met IUI, juist ook omdat je wéét dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden, en alleen maar een innesteling nodig is nog... Maar helaas werd ze weer teleurgesteld. Het lijkt mij dat die teleurstelling zwaarder valt dan anders. Hoe kijk jij daar tegenaan?

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Hallo Rach, superspannend dat je bijna gaat beginnen! Geen ervaring met verschillende pennen nee. Maar wel veel succes in ieder geval :)

Je kunt echt heel makkelijk een banner maken op www.tickerfactory.com. Die zijn ook gratis. Het spreekt voor zich, je kunt gewoon kiezen voor de balk en voor het lopertje en dan ook nog voor het onderwerp. Moet lukken! :)

x SRB

19. aw lief zijn jullie gewoon :)

marieke, ik ga ook naar het ziekenhuis met die pennen ;) ik heb er net met mijn man naar gekeken en het is ons nu wel redelijk duidelijk, maar om het 100% zeker te weten ga ik het toch even aan de gyn vragen, ik wil nu echt geen fouten maken.

ik denk ook dat ongesteld worden na een icsi/ivf behandeling vele malen meer verdriet doet dan ongesteld worden na IUI. dit omdat je bij icsi ook in het 'eindtraject' zit. ook ben je langer met 1 poging bezig (2 maanden), je spuit meer hormonen en hebt een ( schijnt pijnlijke) punctie. ik vind dit in ieder geval veel spannender als dat ik IUI spannend vond (en dat vond ik ook al zo spannend). ik weet niet hoe ik ga reageren als deze poging mislukt, hoop dat ik mezelf nog een beetje bij elkaar kan rapen. durf er nu nog niet aan te denken (aan de teleurstelling).
    maarja, 'vertrouwen' he ;)

SRB, hallo :) ik ga donderdag weer een nieuwe banner maken. dan zal ik zeker op die site kijken. dank je wel ;)

20. Waarom

Waarom Bekend lid

12 dec 2007
    602
    0
    0
    spannende tijden voor je Rach!
    Ik wil je heel veel succes wensen meid, ik hou je in de gaten!

dikke knuffel

Deel Deze Pagina