rach84 toch icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Ik heb even meegelezen, en wil je veel succes wensen met de behandeling, en ook vanavond met je 1e spuit! Inderdaad,showtime, het kan beginnen!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het wordt ook wel tijd dat jij eens lekker gaat prikken zeg :-D

3. hihihi.. ja
    al 15 pagina's gevuld met eh... niks :confused:

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lieve rachel,
    ik wil je heel veel succes wensen met deze poging.
    we lopen nu niet meer gelijk op, maar laat dan tenminste jij wel zwanger raken. nu gaat volgens mij de eerste spuit erin. dikke knuffel lisa.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prikke prikke prikke!

7. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Hey Rachel,

Dank je wel voor je lieve woorden in het IUI-topic, doet me goed!
    Ik voel me nu wel wat beter, gelukkig maar. 'k Heb wel besloten om voorlopig even alle afspraken niet niet persé noodzakelijk zijn af te zeggen en even wat rust voor mezelf te creeeren, dat doet wel goed.

Ik denk dat ik idd morgen even met alle spullen langs de apotheek ga en hen om uitleg vragen, dank je wel voor de tip.

Volgens mijn klokje heb jij je eerste spuit gezet! Hoe was het? Hoe lang moet je nu spuiten?

Liefs, Marieke

8. Baby81

Baby81 Actief lid

7 mrt 2008
    249
    0
    0
    Hoelang moet je dat hormoon spuiten eigenlijk?

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hola Rach,

Hoe is het gegaan? Ben helemaal benieuwd.

Groetjes,
    Elvira

10. goedemorgen!

t ging gisteravond goed. ik vond het weer helemaal eng die naald in mn buikie te steken. maar de spuit zit niet helemaal vol, dus t is maar een klein beetje! t ging wel een beetje bloeden achteraf, maar dat is toch wel normaal...? :confused: :)

Marieke, gelukkig dat je er wat aan had. ik kan me zo goed voorstellen hoe je kan balen (wel meerdere hier hoor ;) ) als er kortaf,ongeintereseerd of onaardig tegen je word gedaan door zo'n gyn aan de telefoon. ik hoop dat ze bij de apotheek goed aan je uit kunnen leggen!

Baby, ik weet niet precies hoelang ik die decapeptyl spuiten moet zetten. ik denk tot (2 dagen voor) de punctie. er komt over 2 weken ook nog een andere spuit bij (gonal f)

ik vind het zo fijn om steeds die berichtjes te lezen. dat voelt echt goed, bedankt!

11. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Die eerste spuit zit er ondertussen toch al lang in... je bent toch niet onder tafel verzeild geraakt ;)

Hopelijk is het goed gegaan... en vanavond alweer de volgende spuit! Nu gaat het als een trein!

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Fijn om te lezen dat het goed gegaan is. Het begin is nu gezet Rach... moet een lekker gevoel geven!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat bloeden kan heel goed hoor...heb je een vaatje geraakt!
    Ik had 1x dat het best lang bleef bloeden...wat zegt mijn altijd grappige man: Prutser!
    Whahahah..... nouja...vanavond mag je weer!

14. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Rach,

ik lees dat je bent begonnen met spuiten, dus vanaf nu ben je een echte junkie! :D ;)
    Heel veel succes komende tijd....

liefs Daffie

15. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hé medejunkie ;),

Fijn om te horen dat de eerste spuit er zonder al te veel problemen in is gegaan! Spannend zal het sowieso nog wel een tijdje blijven meid, maar het begin is gemaakt! Nu maar hopen dat je niet te veel last van de bijwerkingen hebt!

Nog een dik uurtje en dan is nummer twee alweer aan de beurt ;). Succes meid!

Liefs,
    Josien

16. ik voel er niks van! ook de jeuk die je noemde geen last van gehad. maargoed, wat niet is kan nog komen he!

Whaha Elmo, 'prutser' haha, toen voelde je je zeker stukken beter :)
    mijn man zei: je moet m er ook schuin is steken (in de zijkant van je kwappie) nou ehm.. dat lijkt me niet zo'n strak plan, dan komt de naald er aan de andere kant weer uit (en zo krijg ik geen baby) :)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahaha....ja toen voelde ik me zeker beter!
    Niet naar die kerels luisteren hoor...je moet hem gewoon recht erin steken.

Jeuk had ik ook niet echt....soms wat rode vlekjes (zeker na poging tig en de zoveelste spuit).

De Pregnyl veroorzaakte wel bijwerkingen....maar volgens mij heeft iedereen dat.

Elmo

18. ja dat weet ik! ik stond opeens op straat te huilen omdat de fietsenmaker gesloten was :confused: ik dacht: wat is dit nou!?
    (man: maar als je weet dat het je hormonen zijn, nou, dan kan je je er toch overheen zetten? 8-[ )

19. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    :) mannen toch ook he...

en wat goed dat het zo goed is gegaan met je eerste spuit!
    ben blij dat te lezen,dat maakt mij weer wat minder angstiger voor mijn eerste spuit straks ;) :D
    succes meid!het begin is er!

liefs mounia

20. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey meis!

Lekker aan het spuiten lees ik?
    Ik heb toen echt helemaal nergens last van gehad.. dus het kan allemaal wel meevallen.
    Ik vond het zelfs wel fijn dat er eindelijk iets ging gebeuren. De stapjes om naar toe te leven worden nu steeds kleiner.

Ik duim voor je dat het zijn "vruchten" deze keer af mag gaan werpen!

xxx

Deel Deze Pagina