hey meis, ook hier in je iegen topic kom ik je ff een knuf brengen. alles goed vandaag? heerlijk weertje hier, bij jullie ook? wanneer moet je weer naar het ziekenhuis, of ga je eerst met de gonal-f beginnen. x lisa.
SRB zo ben ik ook met foto's hahaha. maar ik ben ook altijd degene die foto's neemt. dus ik sta er (ook ) nooit vaak op... maar over vakantie gesproken. komend weekend zijn we er even uit! lisa, ja hier was het ook mooi weer.. ik dacht dat wij wel dicht bij elkaar woonde.. niet? ik voel me nog steeds een beetje down door die spuiten en was vandaag alleen en heb me echt super verveeld. het huis is daarentegen wel weer super schoon. en toen kwam me man eindelijk thuis en die is ziek naar bed gegaan. heb dus ook alleen moeten eten (stond natuurlijk weer huilend te koken ) en ik ben meer dan ooit bezig met zwangerschap, babyspulletjes, namen etc.
Hey Rach, het staat je enig....... Vooral dat tasje Ik denk dat ik een echt babietje toch leuker vind. Dus daarvoor ga ik duimen. Liefs Hope
baby81, ja, ik voel me depri (al zou je dat aan mn berichtjes te zien niet zeggen :-k ) maar het gaat vandaag beter als gisteren
Wordt jij echt blij van schoonmaken dan? Ik nog erger depri! WINKELEN! Koopjesjagen...daar wordt een mens blij van :-D
mm.. van schoonmaken word ik depri.. maar als het dieptepunt is bereikt en de emmer word weer opgeborgen, word ik weer vrolijk (zoals je leest: schoonmaken is een hele strijd)
Hey Rach, zo probeer ik dat ook altijd als ik depri ben haha. Gewoon lachen en de moed hoog houden. Van soppen zelf wordt ook ik niet vrolijk, maar als het eenmaal achter de rug is en alles er weer zo fris en schoon uitziet, kan ik er echt heel vrolijk van worden Daffie
ja hallo, ik mag me dan wel vervelen, je eigen huishouden mag je zelf doen ik ga komende zatrdag een weekendje weg. even lekker mn gedachtes verzetten. geen internet!
Heerlijk zeg! Komt dat ook uit met je ziekenhuisbezoekjes of ben je dan nog net niet aan het echo'en? Geniet er in elk geval maar lekker van!
dank je Elmo. het is eigenlijk voor mijn man zijn werk, we gaan met een klant (en zijn vrouw). maar we gaan wel ieder onze eigen weg. ik heb er wel zin in! volgende week woensdag heb ik pas mijn eerste fm, dus dat kan prima! helaas kan me man daar niet bij zijn. maar het is nog geen follikels tellen, maar meer een fm vooraf, die donderdag begin ik dan met gonal f.
De uitgangsecho Jammer dat hij daar niet bij kan zijn..... Ik hoop dat alles er mooi uitziet en je echt los kan!