Lekker hoor een weekendje weg...ga er maar lekker van genieten! Het brengt me wel op het idee om eens even te kijken of we in april nog een weekendje weg kunnen Ga maar eens even surfen op het net Liefs Daffie
Hee Rach, Heel veel plezier het weekend! En veel sterkte! Ik denk aan je en duim voor je. Vanwege de twee maanden rust, ga ik even een tijdje offline, dat is toch beter denk ik. Stuur je me een pb'tje als je nieuws hebt? Dan kan ik dan even langskomen voor een felicitatie (we gaan maar even van het goede nieuws uit) of anders voor een dikke online knuffel. xxx
En, gaat hier nog alles goed? nog iemand de huid vol gescholden? Lekker zo`n weekend weg, daar kun je echt even opladen. Nu kan het nog, als er eenmaal een beebje is, wordt het wat moeilijker Waar ga je heen? Ik ga me maar verder vervelen. Ik heb dus ook absoluut geen zin om wat te doen in huis. Een weekje vrij is tenslotte niet om te werken, maar om te luieren, toch? Liefs Hope
En hoe gaat het met de stemmingswisselingen? Hopelijk wat beter! Maak er een fijn weekendje van, genieten en uitrusten...
Hey Rach, heb geboekt hoor Een lang weekend naar centerparcs eind april...heb er nu al heel veel zin in... Hoop dat jouw weekend ook erg leuk gaat worden, xxx Daffie
met de stemmingswisselingen.. tja: erg goed oftwel: ze zijn er nog hoor! het liefste zou ik thuisblijven dit weekend :-# omdat ik er simpelweg geen energie voor heb, maarja, eenmaal daar (we gaan naar Parijs) zal het vast wel leuk zijn. Heerlij daffie! ik zou graag een keer naar centerparks gaan, ik ben er nog nooit geweest. leuk dat ik je heb aangemoedigd om er lekker even tussenuit te gaan! SRB, ik snap dat je even een break neemt, maar ik zal je zeker PB'en hoor!
Hey Rach, moet je zeker een keer doen haha, maar dan wel boeken op crazy woensdag, want dat scheelt een hoop centen Heb ik ook gedaan vandaag! Liefs Daffie
Bestaat er serieus een boekwoensdag voor? Oke Ik zal ook wat aardiger doen hier....de andere meiden zullen wel denken........
Heeft kapper het anders genknipt of is het gewoon niet ZO leuk geworden als je gehoopt had? Naar de peuters vandaag? Klinkt druk maar gezellig! Spuiten gaat in ieder geval heel goed zo te lezen
allebei anders dan wat ik hem zei te doen, en dus niet zo leuk als dat ik gehoopt had. maar wel beter dan eerst hahaha ja de peuters.. sjonge wat waren die drúk! met alles gooien (expres) en niet luisteren (expres) en elkaar pijn doen (expres). ik had t echt gehad toen dr eentje nieste.. en de buit om mijn schoen terecht kwam.
Whahhaa....ja, je reageert prima op de hormoontjes! Getver, kindersnot is ook vies! (maar niet zo vies als dat van een roggelende bejaarde ) *zwaaaaaaai*