hey meis, hoe gaat het vandaag met je, zie dat je vanavond lekker met je hubby wat gaat drinken, en het weekend lekker weg. lekker van genieten hoor. waren de peuters weer vervelend vanmorgen, pfff kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment helemaal hebt gehad. ik ga je nog ff pb, kus lisa.
lieve lisa, allereerst bedankt voor je pb, dat doet me erg goed! ja de peuters waren vervelend, en ik kan op het moment echt niet veel hebben. ik heb onderhand opgezwollen ogen, dus ik blijf vanavond maar lekker thuis zal wat zijn als zometeen de gonal er ook nog bijkomt. zie er nu al tegenop.
Kon je je ook maar goed voorbereiden he! Ondanks dat je je zo goed inleest overvalt het je alsnog (zo heb dat wel ervaren). Je kan het van te voren ook niet inschatten...je moet er doorheen. Flinke hap lucht....en doormaaien maar....succes meid!
(jij weet niet hoe lang ik daarop heb moeten broeden, om maar even in vakterm te blijven) Hahahaha...nee hoor! Ondanks dat ik nu Ruben heb, ben ik alle ellende echt niet vergeten hoor! Ik doe mijn best
Hey Rach, hier even een berichtje van mijn kant om te laten weten dat ik je volg. Lees dat het nog allemaal meevalt met spuiten, hopelijk als de Gonal F erbij komt ook. (moet je dan ook 2x per dag spuiten) Sterkte verder met alles en zie dat je even lekker weg gaat! Liefs van mirjam
ow lisa je bent lief! (was je me buurvrouwtje maar ) Mirjam, laat jij zondag hier nog weten of je zwanger bent? dan probeer ik nog even online te komen voor je.
Hey Rach, vertrek je vandaag al? Heel veel plezier iig. Geniet van elkaar. Want dat is tenslotte het belangrijkste. Liefs Hope
lieve Hope, we vertrekken zaterdagmiddag pas. we komen maandagavond weer terug. Ik heb best gevoelige (.)(.) gekregen trouwens.. en ik moet dit weekend ongesteld worden (in Parijs.. ook niet handig). ik heb nog wel een vraagje. stel dat je tijdens het spuiten van de decapeptyl (wonder boven wonder) zwanger bent geworden. dan kan dat toch niet worden gezien tijdens een echo waar je ongeveer 4 dagen overtijd bent? ik zal dus na het weekend voor de zekerheid een zwangerschaptest doen als de niet hebben doorgezet.
Dat zou wel een giller zijn zeg....als je de dans nog net ontspringt! Je zal niet de eerste zijn hoor! Kijken of ik ze uit mijn hoofd weet: ElviraR, Lieke, Sonja, Prinses....van ons "clubbie" zijn deze dames de dans ontsprongen (sorry als ik iemand vergeet of iemand er tussen zet die hem niet is ontsprongen). Dussssss het gebeurd vaker! Met je man zijn "verleden" zou je het niet zeggen maarrrrr de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Werd je blij wakker met vrolijke mail? Bijna Parijs tijd!
ik weet dat er dames zijn die net de dans ontsprongen zijn. het zou echt te bizar zijn als je dat overkomt ! (grappig he, hoe ik elke maand die hoop blijf houden ) mag ik nog wel bij de walvissen komen he? ja Elmo, ik ging gelijk even kijken of je me gemaild had en JAWEL zeker gezellie!
Tuurlijk! De genoemde dames zitten er toch ook :-D + je hebt al behoorlijk ge IUI't he (maak overal een werkwoord van). Tuurlijk heb je ook hoop! Ik denk dat ik dat nou net zo hard weer krijg straks hoor.....je hebt immers wel dat ene procentje he....... Mensen zijn rare wezens!
hoi Rachel, Je leest dit natuurlijk nu niet meer... Want je zit al heerlijk in Parijs! Ik hoop dat je het ontzettend naar je zin hebt gehad, dat je lekker tot rust bent gekomen! Liefs, Marieke