rach84 toch icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja klopt rach,
    9 mrt. moet ik de eerste spuit zetten.
    dus we gaan dan ongeveer gelijk op.
    heb je dan ook eerst nog een intake gesprek over icsi, of begin je dan gelijk met de behandeling.
    ik hoop iig dat je al een beetje van de schrik bekomen bent.
    fijne avond meis,
    liefs lisa.

2. ja ondertussen wel een beetje. maar ik heb een erg heftige dag gehad, met die pregnyl in me lichaam, de inseminatie, en dat nieuws.
    voorzover ik weet beginnen we in maart gelijk met de behandeling. hormonen spuiten doe ik nu ook al, dus dat hoeft mij niet uitgelegd te worden.

ik heb even berekend (dit is een grove berekening) dat dat dan 6 maart zou worden.

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Rach,

Wat balen zeg. Kan me voorstellen dat dit nieuws je rauw op je dakkie is gevallen. Het komt echt goed hoor. Je hebt iniedergeval nog even de tijd om aan het nieuws te wennen.

Alvast heel veel succes.

Liefs,
    Elvira

4. Hope28

Hope28 Actief lid

24 mrt 2007
    190
    0
    0
    Jee, Rachel. Ik was op zoek naar het iui-topic, maar mijn oog viel meteen op jouw eigen nieuwe topic. Ik kan me voorstellen dat dat even moet zinken, zo'n nieuws. Hoop dat je nog wel even 'bij ons' bij de iui-ers blijft en zal ook voor je duimen deze 4e poging.
    Hope

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje, das ook wat.
    Heel veel succes met de ICSI....komen mooie kindjes uit hoor ;)

Maarre...ICSI doen ze ivm het zaad (anders IVF).
    Als jouw man al eerder op ICSI aangewezen was, waarom dan nu eerst IUI?
    Lijkt me niet echt zinvol.

Misschien heb je dat al eens verteld hoor...maar kon het hier zo gauw niet terugvinden.

Maart is al snel zeg...zet hem op!

Elmo

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo best een shock om dat te horen,
    ik hoop heel erg voor je dat je door IUI gewoon zwanger word!
    en zo niet dan wens ik je heel veel succes met de ICSI,maart is wel snel al,ik hoop dat je dan snel ons kunt vertellen dat je zwanger bent.

veel liefs mounia

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi rach,

Ik kan me goed voorstellen dat je ervan schrikt dat het ICSI gaat worden voor jullie! Maar probeer het positief te zien des te sneller heb je hopelijk een positieve test in handen. Heel veel succes in ieder geval. Ik blijf je topic volgen hoor!

Liefs vruchtje

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @rach : jeetje toch ....ik wil je heel veel succes met de i.c.s.i. behandelingen wensen , ik hoop dat het snel het gewenste resultaat heedft ....

9. wat leuk om te lezen dat iedereen reageert. ik voel echt meedeleven, en dat maakt het toch wat makkelijker :)

ja dat heb ik gezien :D hele stoere vooral hihi

omdat we met IUI zeker een kans maakte! dat zeiden ze steeds tenminste. helemaal aan het begin van de mmm heeft mijn man zaadtesten gedaan dat echt wel als hoopvol uit het onderzoek kwam.
    maar nu met het gesprek was ze minder enthousiast. ómdat mijn man uit een vorige relatie al een icsi zoontje heeft (en uit IVF geen bevruchte eitjes waren gevonden) stelde zij voor om ivf dan maar over te slaan. ze zei: laten we dan gelijk icsi doen, want als ivf nu weer mislukt, mis je weer kans. mijn man heeft goed beweeglijk zaad verder.

vruchtje24, dat is een goede instelling, daar ga ik me aan houden ;)

hope, ik blijf zeker bij de IUI'ers. na deze poging doe ik nog 1 IUI poging (de 5e).
    ik ga dus niet eens meer 6 keer IUI doen. vind dat ook een beetje raar, maar de gyn had niet echt hoop voor IUI.

10. Jalena

Jalena Actief lid

6 feb 2007
    109
    0
    0
    Lieve Rach,

Ik kan me voorstellen dat dit enorm schrikken was en een enorme tegenvaller. Maar zoals hier al eerder gezegd werd, je verhoogd hiermee wel jullie kansen. Dus misschien is dat een kleine troost. Ik blijf je volgen, ook al schrijf ik niet zo vaak. Toi toi toi en zet hem op straks!

veel liefs, Jalena

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Meis ik lees nu pas je bericht! Ik vind het heel vervelend voor jullie! Heel veel sterkte en laten we hopen dat het gewoon deze mn is gelukt met de IUI! :D

Ik duim voor je [-o<

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik wil je ook heeeeeeel veel succes wensen met iui 4 en 5 en daarna met icsi. Laten we hopen dat het nog met de iui gaat lukken! Ik blijf je topic volgen! Hou je taai!

13. dankje makkie ;)
    ik moest net nog denken: ik hoop het zooo dat ik aan IUI genoeg heb!

ik vond het heel erg te lezen in het informatieboekje dat je er rekening mee moet houden dat dit het laatste stadium is en als de icsi behandeling niet voldoet je moet accepteren dat je waarschijnlijk kinderloos blijft :cry:

14. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hey Rach,

Confronterend zijn die folders he?
    Aan de andere kant moet je wel positief blijven denken hoor..
    Je hebt met ICSI meer procent kans om zwanger te worden dan iemand die op een "normale" manier zwanger wordt, dus de kans is gewoon heel groot dat je zwanger wordt!

Houd de moed erin!

Dikke knuf

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ja dat is wel ff met je neus op de feiten geduwd worden. Maar je man is gelukkig een heel goed referentiekader. Het gaat echt lukken meid! Dit wordt het gewoon voor jullie

16. Hoi,

Ik kwam toevallig bij jouw topic terecht. Ik wens je veel succes en blijven hopen hoor! Al die teleurstellingen....er komt een tijd dat het beter zal gaan! Daar moet je echt van uit gaan!

Wannabe a Mom

17. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Zie ik nu pas je eigen topic. Ik moest me schamen :oops: :oops:
    Ga je vanaf nu in je eigen topic steunen en hard voor je duimen :) :thumup:
    Groetjes Scat ;) ;)

18. haha scat geeft niet, je bent al zo 'druk' met het bijhouden van de andere dames ;)

nog een weekje wachten nu. ik merk voor de eerste keer niks van de pregnyl, en ik ben ook niet over-emotioneel, zoals ik de vorige keren was met die spuit.
    maar ik ben er ook minder mee bezig omdat ik/wij nu meer focus(sen) op maart!

19. ik heb vandaag ongie krampen gehad en een paar druppeltjes bloed verloren. morgen zal het wel doorzetten.ik denk dus dat het deze ronde niet is gelukt!

ik heb toch een hele goede en fijne dag gehad. komt denk ik omdat ik me helemaal op icsi focus nu.

toch ga ik morgen voor een fm naar het ziekenhuis, voor de laatste 5e IUI poging.
    niet geschoten is altijd mis!

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Groot gelijk heb je Rach. Positief blijven denken.
    Uiteindelijk komt het goed!

Deel Deze Pagina