met de thee komt het helemaal goed Elmo maar Grey's anatomie kijken we nooit! Diana, hij heeft een boek uitgegeven. jammer dat wij hier geen tv gelderland hebben!
Geen Grey's Anatomy kijken Rach? Volgens mij ben jij een uitzondering onder vrouwelijk Nederland Nog 1 nachtje slapen tot je meting, toch? Spannend!
Nou, dan is er hier nog zo'n uitzondering, want ik kijk het ook nooit.... Het is gewoon niet echt mijn programma haha..., maar ik weet dat er echt veel vrouwen voor gaan zitten met een pot thee en lekkere dingen Daffie Rach, succes morgen meis...dan is toch je eerste FM he!
I love Grey's. Heb ook die nieuwe serie erna op Rtl gekeken, Murders wive's club. Ook een hele goede serie. Maarre Rach, eindelijk je eerste FM. Het komt allemaal goed. En zit je niet lekker in je vel, schaf een boksbal aan, bij mij hielp het. Succes wijffie. X Vier
Grey's anatomy zal vast wel wat voor mij zijn, maar ik heb het gewoon nog nooit gekeken. wie weet is het wat! en mijn man vind het goed als hij mijn boksbal is ik heb wel eens met zo'n stok op een boksbal geslagen, en de stok kapot geslagen maar t luchtte wel op ik ben heel benieuwd morgen! duimen jullie allemaal voor me? p.s. ik heb de taart toch niet gemist he van de 500ste pagina?
He Rach, Ik lees je topic af en toe mee, en wil je even BIJZONDER veel succes wensen morgen! Dat er maar VEEEEEEEL 'rachjes-in-spé' te zien zijn! TOI TOI TOI, zet 'm op!
Lieve Rachel, ik wens je heeel veel sterkte en succes morgen toe ! Ik hoop zo voor je dat het een keertje raak is ! Mijn duimpjes draaien overuren voor je !
hey rach dan denk ik dat ik hem gezien heb.Hij kwam op het jounaal met een boek/woordenboek met iets over barneveldsdialect ofzo? Link op verzoek Ts verwijderd Leuk hoor. ps succes morgen
diana, ik heb je een pb gestuurd (klopt wat je schrijft!) het zag er eerst naar uit dat mijn man er morgen niet bij kon zijn. gelukkig kan hij er tóch bij zijn (wel wat gehaast, maar toch...) ik moet eerst bloed laten afnemen waar de hormoonwaardes mee gemeten worden. en dan... de fm!
hey rach, hoe is 't vandaag met je? lekker gewerkt met de peutertjes, hihihi. al zenuwachtig voor morgen, wel fijn dat je man er wel bij kan zijn, is toch wel iets speciaals! heej meis heeeeel veel succes morgen, hoe laat moet je er zijn? ik zal aan je denken hoor. duim duim duim. dikke knuffel liSa ( hihi snap je hem)
haha ja ik snap hem lisa dank je voor de bloemetjes op hyves, je leeft echt mee, super lief! vertel snel even in je eigen topic hoe het met je gaat, ik ben benieuwd!
Als je dit berichtje leest ben je misschien al van het zh terug. Hopelijk is alles goed gegaan, want het is jullie echt gegunt. Blij dat je mannetje toch mee kon !
hoi rach En?heeft je mannetje het gehaald met wat haasten om erbij te zijn? En hoeveel follikels groeien er?(al wil dit natuurlijk niet veel zeggen) OPzich natuurlijk een bekend verhaal follikelmeting dat ken je alvan de iui,maar dit voelt toch zeker heel anders voor je gevoel? Groetjes