Rach, wat een opluchting! En een mooie echo met veel eitjes. Op naar dinsdag of woensdag en denk aan jezelf, meid! Liefs Marielle
wauw Rach, super. Volgens mij heb ik je zien zitten vanmorgen. Ik wil je in ieder geval alvast succes wensen volgende week. Zal aan je denken! Gr Renate
hey rach wat een goed nieuws zeg gelukkig maar dat je geen overstimulatie hebt mooie echo jammer dat wij die foto's nooit meekrijgen.. alleen van de tp krijgen we hier een foto mee hoeveel eitjes heb jij er nu zitten die groot genoeg zijn? lekker doorbroeden tot volgende week meid hopelijk mooie score bij de punctie
caruli, nu vroeg de gyn het toevallig, maar je kan altijd vragen om een uitdraaitje hoor. ze zitten nu allemaal rond de 14/15 mm. en ik heb er ongeveer 15 ofzo.(weet het niet precies, ze heeft ze niet geteld)
stresskip? nu wordt je ook nog een broedkip.. Gefeliciteerd meis, weer een stapje verder, ik ben zo blij voor jullie !
Hey Rach, Wat ben ik blij dat de punctie gewoon doorgaat voor je! Enne, zeker een leuke foto....misschien wordt een daarvan jullie kindje wel Dikke knuf Daffie
Hey Rach, Was benieuwd naar je bericht en gelukkig lees ik goed bericht Wil je alvast heel veel succes wensen voor volgende week en hoop dat alles mee zal vallen ook de punctie! Moet je nu nog een keer terug voor een echo? Liefs van Mirjam
hey lieve Mirjam ja ik moet maandag weer voor een echo. maandagavond waarschijnlijk pregnyl en woensdag de punctie. ik hoop dat alles goed gaat met jou. ben je je teleurstelling nog aan het verwerken? is er voor jullie trouwens al een nieuwe startdatum geprikt?
Goed nieuws meid! Enne inderdaad... wordt van een stresskippie maar een mooi broedkippie! Liefs, Josien
Goed zo! Lekker genieten het weekend, nog even doorbroeden en dan bijna de purrie. Komt allemaal goed.
He Rach! Bedankt voor je mail! Heb echt niet illegaal kunnen forummen op het werk Op naar de purrie! De eerste en de laatste hoop ik voor je! Nu ga ik even voor je dansen: Omdat ik blij voor je ben!
hey rach, super goed nieuws. heb aan je gedacht vandaag, heb de hele dag gewerkt, dus kon niet eerder online komen. echt zo fijn voor je dat de punctie gewoon door kan gaan. en doe je het lekker rustig aan. fijn weekend. dikke kus lisa.
ow wat kan jij mooi dansen zeg! je ziet er opeens heel anders uit als op de foto's gaat het wel goed met je? (p.s. ik wist dat je niet kon forummen, mailtjes waren ook leuk *knuf*)