Lieve Rach, Wat jammer dat je moet stoppen met deze poging meis! Maar als het gevaarlijk is voor jou, dan moeten ze geen risico nemen! Ik hoop dat je er niet al teveel last van gaat krijgen en dat je het een beetje kan verwerken. Wil je en hele dikke knuffel geven, dus hier komt ie... [-( Liefs Daffie
dat is geen knuffel! dat is een icoontje dat 'nee' schud hahahaha (maar ik begrijp je goede intentie hihihi)
Er zijn geen knuffel poppetjes.......helaas Geef hem je zelf wel (((((((((((((((((((((((((knuffel))))))))))))))))))))))))))))))))
Lieve Rach, Wat kl*ten voor je zeg! Kan het niet anders zeggen.... Heel veel sterkte en een dikke knuffel van Alice
Oh nee Rach... hoe kan dat nou? Ik zit hier met mijn oren te klapperen. Meid, ik had er zo'n goede hoop op. Maar het is natuurlijk wel zo dat het voor jou wel veilig moet blijven. Meissie... een hele hele dikke knuffel. Ik denk aan je. Hoe is je mannetje eronder? Huil maar even flink bij elkaar uit meid! Liefs, Josien
ook geschrokken natuurlijk. en ook verbaasd dat ze niet eerder gezien (en gezegd) hebben dat mijn hormoonwaarden aan de hoge kant zitten. ik heb gelezen vanmiddag dat os vooral voorkomt bij jonge slanke vrouwen... we zitten allebei met ontzettend veel vragen. En nu blijkt ook nog dat mijn verzekering dit als volledige poging telt. Ik zit zelf een beetje tussen ongeloof en boosheid in. nouja, mijn man heeft morgen vrijgenomen en gaan we even lekker van elkaar genieten.
Lieve Rachel, Wat vreselijk balen! Hoe kan dit nou toch? Ik vind het zo erg voor jullie. Hou je taai, meis. Dikke knuffel!
Hey meis, Wat een kl*tenieuws zeg! Dat had ik echt helemaal niet verwacht. Kruip maar lekker in bed en ik snap dat je het even niet meer ziet zitten! Hele dikke knuffel van mij
Wat ontzettend kl*te, Rach... en dan ook nog het 'nieuws' van de verzekering er bovenop Niet eerlijk.... Hele dikke knuffel!
Lieve Rachel, we spreken elkaar niet zo vaak maar wil je toch even laten weten dat ik dit echt enorm :-# voor je vind. Eindelijk na al die teleurstellingen met de IUI's richt je je hoop op de nieuwe behandelingen en dan dit weer Ook ik wil je van hieruit een dikke knuffel geven en hoop echt dat het zonnetje voor jullie gauw weer gaat schijnen!
Weet je waar ik altijd zo boos over wordt bij de verzekering grrrr :x dat als er nog niet eens eitjes zijn geoogst het toch alweer als poging telt grrrr. stomme verzekering! Ik wil je ook vandaag nog even een knuffel geven. Vind het zo naar voor je. Nog een keer heel veel sterkte! Groetjes Flam
dank jullie allemaal ontzettend voor alle lieve berichtjes, en alle pb's! dat doet me zo goed! ik zei net nog tegen mn man dat ik daar zo blij van word ik voel me vandaag wel beter dan gisteren gelukkig. en mn man is lekker thuis gebleven voor me. Ik ga gewoon net zolang zeuren bij de ohra totdat ze deze poging niet meetellen
Ik vindt het gewoon vreemd dat iedere verzekering weer anders is in het tellen van pogingen. Zeker bij dit soort zwaar beladen behandelingen moeten ze 1 lijn trekken. Gewoon door blijven zeuren inderdaad Rach! Wie weet helpt het! Nogmaals een dikke knuffel (ik laat hem maar niet meer zien ) Daffie
hahaha je hebt gelijk hoor met die verzekeringen. en ik heb al constant ruzie met de ohra (ze halen standaart E100; pm te veel van de rekening af en ik zie het nooit terug terwijl ze altijd zeggen dat het binnen 5wd weer teruggestort zal worden )
Jeetje, stil in mijn mailbox zeg! Ik hoop dat jullie een "leuke" dag hebben gehad samen! In ieder geval van het mooie weer genoten hoop ik. Hoe gaat ie met je meid?
Rach wat lees ik nu Je icsi afgebroken ](*,) Wat vreselijk klote voor je zeg.....kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent, een hele dikke knuffel voor je. Pat
ik voel me wel goed Elmo veel beter dan gisteren. en heb vandaag genoten van het lekkere weer, en ik ga ook weer wat meer dingen aanpakken hier in huis!