even je gedachten ergens anders op zetten, groot gelijk heb je ! Doe rustig aan he meis en geniet heerlijk van het zonnetje buiten..
Hoi Rach, Wat balen dat alles is afgelast, hoop dat je de volgende keer meer succes hebt. Probeer sterk te blijven, ook al is dat moeilijk.. Hoop dat je snel zwanger mag worden.. Dikke knuffel!
Hey lieve Rachel, Wat een tegenslag zeg... Ik kan me zo voorstellen dat dit nogal rauw op je dak komt... Ik wil je dan ook alle sterkte wensen om al je moed weer bijeen te rapen en jezelf weer op te peppen voor een nieuwe kans. Maar even heel erg verdrietig zijn lucht ook enorm op hoor! Liefs, Marieke
Hey Rach, hoop dat je genoten hebt van het mooie weer....helaas regent het nu bij ons en flink ook Dikke knuffel Daffie
Hey Rachel, ik denk ik ga eens even bijlezen, maar had dit bericht van jou niet verwacht. Het leek zo goed te gaan. Ik weet precies wat je voelt, de afgeblazen poging is 1 maar dat de verzekering ook nog eens moeilijk doet............grrrr . Hoe voel je je nu lichamelijk? Ik heb namelijk best wel lang last gehad van mijn buik. Moet jij nu ook alleen de deca spuiten om de boel rustig te krijgen? Hoeveel eenheden stimulerend hormoon heb jij gespoten? Ik had toen 150 IE puregon maar zal de volgende poging naar 75 gaan. Meis, heel veel sterkte en een dikke knuffel Ik denk aan je. Liefs Hope
Elmo: oh wat lief, zijn wij dat? Daffie: het regent hier ook hoor bleehh maar heb toch in de regen onze tuinset in elkaar gezet, ik wilde het gewoon af hebben voor morgen! Marieke: bedankt voor je krabbel, ik ben ook even heel erg verdrietig geweest, maar nu gaat het wel weer. ik heb er wel geloof in dat het ons gaat lukken Hope: ik mocht helemaal niks meer spuiten, moest met alles gelijk stoppen. ook niks om de boel de kalmeren. vandaag op de fiets deed wel even elk hobbeltje pijn, het is erg gevoelig ja. ik heb elke dag 150 EH gonalf gespoten (+ de eerste 3 dagen 75 EH extra) vrijdag naar het ziekenhuis. ik ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet vanbinnen. ben een klein beetje bang voor cysten. maar me man behandelt me als een prinsesje. en dat vind ik wel leuk
Rach: als jij dat wilt *grinnik* Ik ben ook heel benieuwd voor vrijdag! Ik hoop echt dat het rustig en goed uitziet! Laat je maar lekker als een prinsesje behandelen hoor! Dat mag ook wel! Nog steeds een opgeblazen buikkie? Kalm aan!
ahh lief zeg dat hij je behandeld als een prinsje, dat mag nu ook wel hoor, dat heb je meer dan verdient ! Heel veel succes en sterkte morgen !
Rach, wat fijn dat je man je als een prinsesje behandeld. Hij steunt je en dan voel je dat je het samen doet. Vind het zo verdrietig voor je dat het zo is afgelopen. Nog een keer een dikke knuffel Groetjes Flam
Ja, ze zullen door het stoppel wel verschrompelen ofzo? Geen idee eigenlijk. Weet je al hoeveel rust er nu ingelast wordt of hoor je dat vrijdag allemaal?
probeer je me bang te maken? ik hoor morgen hoelang we moeten wachten (liefst niet wachten natuurlijk!)
hey meid fijn dat het al wat beter gaat met je buik en heel veel succes morgen hopelijk is het al wat rustiger van binnen ik heb volgende week vrijdag een echo om te kijken of ze al wat geslonken zijn
Hoi Rach, Goed om te horen dat het wat beter met je gaat. Ik heb nog wel een paar keer aan je gedacht hoor. Hoe laat moet je vrijdag in het ziekenhuis zijn, gewoon tussen 8 en 10? Ik ben er vrijdag ook weer, heb net m`n clomid kuurtje afgerond, vrijdag kijken of er een paar mooie follikeltjes zitten. Laat je nog maar lekker als een prinsesje behandelen hoor. Ik hoop dat het vrijdag allemaal mee valt voor je en je niet al te lang hoeft te wachten tot de volgende poging! Groetjes Renate