Ja gewoon weekend tas. Laat maar hangen, ben gestoord aan het doen. Hier word manlief gek van me. Lijk tijgertje wel, stuiter stuiter stuiter. Ach ja hormonsters he.
Whahahahha, die tas valt zeker ook. Sluikreclame voor een meisje toevallig? Wat zijn we weer flauw, en dat zo op de vroege morgen. Ben blij dat je er zin in hebt. Nog even en dan mag je ook hormonsteren. Liefs, Vier
Baby stelen? Geloof dat ik nou toch mijn dopneuzenkind moet gaan beveiligen (alsof ik hem ooit 10 sec. uit het oog ben verloren :-D). Volgens mij kan je het altijd aan de laborant vragen...*graag voor ons 1 met een dopneusje*. Ik denk dat ie in een deuk zal liggen! Meteen een verhaaltje over een labmeneer: Een stel komt in het UMCG voor een ivf behandeling voor een brusje van zoontje 1. Ze komen het lab binnen zegt deze labmeneer: Oh, jullie komen iets terugbrengen? Whahahaha...doelend dus op hun ivf zoontje :-D Tjah...het moet je humor zijn maar ik pieste bijna in mijn broek...ik hou daar wel van. De mensen in kwestie gelukkig ook! Ze vertelde het zelf :-D Ja, het is echt super veel! Wij hebben toen ook overal foto's van gemaakt. De startbrief - de medicijnen - wijzelf op die dag.... Tjah, je moet wat he! Elmo
ha! bedankt Elmo, met die tassen moet ik al die spuitspullen wel mee kunnen nemen (schrijft Rach terwijl de krolse poes steeds een poging doet om op de bank te pissen ) ik ga mn best doen op supervrolijke eieren: ! met andere woorden: ik ga deze periode heel positief in
Ik zou choco eitjes nemen..... aan die neukpatronen heb je met ICSI toch niks en van choco wordt je blij (is tenslotte bewezen). Veel doperwtjes eten en broeden maar!