heel veel succes en sterkte! het is toch best wel pittig allemaal. ik hoop dat het met icsi lukt en dat jullie snel positief mogen testen!
hey mounia, wat lief van je de apotheek is zaterdags dicht! we hebben dus maar een lange wandeling gemaakt (en kwamen op een lelijke camping uit). Dus manlief gaat donderdag alles halen voor mij! Ik heb een (later bleek verkeerd geadreseerd ) brief gekregen dat ik deze maand niet met icsi mag beginnen omdat ik niet 'ingeroosterd' kan worden. ik kon er niet van slapen. maar toen ik de gynaecoloog belde zei ze dat de brief een foutje was.. *zucht* maar als er nieuws is, kom ik het meteen melden
pfff een "foutje" ? ik zou ook niet kunnen slapen!je wilt graag weten waar je aan toe bent,maar gelukkig was deze brief in jou geval een foutje(snap je?) oke donderdag is dus dé dag spannend! hahaha grappig dat plaatje,ik zie jou zo al helemaal zitten haha liefs mounia
hahaha rach die foto, hoe is het met je vandaag? fijn heh dat je toch mag beginnen deze maand. dikke kus.
Hey meissie Hoest nou met je? Kom toch nog ffies in jou topic spieken hoor Hopelijk gaat het allemaal goed
foto van de spullen staat in me album! vergeleken bij Lisa valt het erg mee volgens mij, alleen de pakken zijn wel errrrg groot. Ik zal voortaan een hele goede gastvrouw zijn. als er om drinken word gevraagd zal ik nu niet meer durven zeggen: 'kijk maar ff in de koelkast' Mounia, haha ja jouw uitleg klopt dus precies, ik vond het ook niet echt leuk. gelukkig een misverstand! Ooievaar, begin jij deze maand ook niet met ivf? lief dat je een berichtje achterlaat
Wat een medicijnen zeg Rach Maarre ik sta op de wachtlijst. In mei krijg ik mijn eerste IVF behandeling Hoop stiekum toch nog op een wondertje
ja he, ik ook, deze maand natuurlijk nog, maarja, ben toch wel blij dat we nu eindelijk gaan beginnen. ga je dan ook je topic weer bijhouden?
zo de medicijnen zijn binnen!nu kan het echt gaan beginnen zie ik het goed dat je over 2 weken de eerste spuit gaat zetten?
Nee hoor Rach, heer niks aangekomen. Whahah, daar maak je je nog niet druk om he? Dik word je later toch wel... X
he rach als ik je foto zo zie kan er best een kilotje bij hahaha en iid als het goed is kom je juist aan! Fijn dat jij wel gewoon kan beginnen hoor!
Ik had er anders wel een buikje van hoor.... Maar dat kwam meer door de overstimulatie dacht ik... Die keer was ik ook zwanger dus dat buikje kwam me wel goed uit!
ik zou het helemaal niet erg vinden om aan te komen, alleen ik zou het vervelend vinden als mensen er opmerkingen of vragen over zouden gaan stellen en als ik zwanger ben wil ik natuurlijk een hele dikke buik, maar dan mag iedereen het ook weten!
hoi rach, ik kwam ff langs om te kijken hoe het vandaag met je gaat. geniet van het weekend, al is het hier behoorlijk nat. liefs lisa,
dank je kalush! je bent een lieverd! het gaat goed met me Lisa, dank je! al regent het hier ook de hele dag. ik ben wel een beetje grieperig volgens mij. zou het niet eens erg vinden om deze week lekker thuis te blijven.
Nee, daar was ik inderdaad ook bang voor..dat mensen het zouden zien. Maar eigenlijk letten de meeste daar niet zo op. Geen naveltruitjes meer voor je misschien...hahaha (die had ik toch al niet aan en ik denk jij ook niet ) Qua seizoen lijkt het ook niet uit te maken...wij hebben van maart tot februari ge-ivf'd (werkwoord van gemaakt . Hoe gaat het nu met je? Voel je je er wel een beetje klaar voor? (voor zover dat kan?) Elmo