Hoi Rach, spannend volgende week beginnen. Hoop dat je net als mij weinig last zult hebben van de hormonen. Hier over een uur de pregnyl er in en dan vrijdag de punctie! Werk ze morgen weer! Liefs van mirjam
Hey Rach, lief dat je zo aan me denkt. We zijn net terug uit het ZH en zal bij IVF topic even schrijven hoe het gegaan is. Gaat het weer beter met je! Voor jou nu ook aftellen. Liefs van Mirjam
Het is prettig dat dit forum er is en dat je elkaar zo kan aanmoedigen Om nog even op mijn score terug te komen, had zelf ook nooit gedacht. In ieder geval in het ziekenhuis waren ze heel tevreden over de resultaten. Morgenochtend horen we meer! Verder is het gewoon fijn dat je de mensen kent in het ziekenhuis zodat je je er toch wat prettiger voelt, blijven jullie in hetzelfde ziekenhuis of gaan jullie naar een ander ziekenhuis? Wij hebben verder ook een hele lieve en goede IVF arts. Hoe sta jij nu tegenover de ICSI? Liefs van mirjam
positief! Elmo is even oud als ik en bij de eerste (echte) poging was het het raar! dus ik heb er een goed gevoel bij. heb vanmiddag babyslofjes gekocht
Leuk om te horen dat je babyslofjes gekocht hebt. Als het bij ons eenmaal lukt ga ik ook iets leuks kopen maar heb me nu nog ingehouden! Goed om te horen dat je zo positief staat tegenover de ICSI dat is het belangrijkste! Ik help je wel om er doorheen te komen! Alleen hier nog wel een paar hele spannende dagen en weken! Liefs van Mirjam
ja heel spannend voor je mirjam. is het geen idee voor jou om een eigen topic te openen? al is het maar voor 2 weekjes!?
hey rach voel je je alweer wat beter?wat een rotweer he,bah! ik moest vanmiddag even goed knipperen met me ogen,want ik zag dus echt sneeuw! haha en het is alweer bijna april! nog 6 dagen...ik tel echt met je mee af hoor!haha liefs mounia
Lalalalalala... nog zes nachtjes slapen en dan is het zover! \/ \/ Hou je het nog een beetje vol : Liefs, Josien
Het is ook super spannend... kan nu al niet wachten tot we verder gaan. Ik hoop dat die zes dagen maar snel voorbij vliegen meid! Liefs, Josien
Euh Rach, Ik wil je positieviteit niet benadelen maar Elmo, heeft 7 of 8 pogingen gedaan. De meeste in eigen cyclus, waarvan 2x een vroege mk, en de volledige poging was een goede zwangerschap. Maar ze heeft alle keren een punctie gehad. En het is heel zwaar geweest, meer teleurstellingen dan blijdschap. Uiteraard is ze nu heel gelukkig, maar dat is echt weleens anders geweest hoor. Elmo, Als ik me vergis in de pogingen, kan jij het verduidelijken? Iniedergeval, Rach heel veel succes. Eindelijk gaat het voor jullie ook beginnen. Ik ga me te pletter duimen voor jullie. Enne logisch dat je af en toe een traantje laat hoor. Je weet me te vinden he, als je wilt kletsen ofzo of vragen hebt. Liefs, Elvira
ik weet dat van Elmo, dat ze eerst in eigen cyclus heeft gedaan. ik bedoelde de laatste met meerdere eicellen. ik had haar topic gelezen en werd er erg positief van. dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
Het is hier zeker niet in 1x gelukt..maar het is gelukt! Soms zijn er leeftijdsgenoten waarbij het niet lukt. Soms zijn er "oudere" vrouwen bij wie het daarentegen wel lukt. Bij de 1 in 1x, de ander moet er jaren voor vechten... de hoop, wens en verlangens zijn gelijk. Het is niet reeel te denken "als het jou lukt, lukt het mij ook" maar ik vind het wel reeel om het na te jagen! Dat mag zeker! Je kan met de verhalen van anderen doen wat je wilt...dat is zo mooi van een forum. Als je maar niet vergeet dat je de ander niet bent. Elmo
Wat leuk dat je slofjes hebt gekocht! Heeft de kleine straks geen koude voetjes! Worden spannende dagen! Ik hou je in de gaten!