Verdachte moeder pleegt zelfmoord

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door French, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
  2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Als ze daadwerkelijk schuldig was, ruimt het mooi op!

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Inderdaad. Weg ermee. Zulke mensen kost de overheid en daardoor ONS heel veel geld.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Mee eens!

Maar ik vind het allemaal zo verschrikkelijk voor de vader van de jongetjes. :(

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind eigenlijk dat ze er te makkelijk vanaf komt op deze manier. Ze had juist lekker moeten lijden haar hele leven + nog eens een giga schuldgevoel. Ach ergens is ze ook heel zielig want ze is immers geestelijk niet in orde (zacht uitgedrukt).

Inderdaad heel erg zielig voor de vader die achterblijft met NIETS:(

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ik denk dat ze niet onder een goed gevoel is gestorven, misschien ging ze wel kapot aan schuldgevoel, indd ergens ook wel zielig, je moet wel heel wanhopig of gestoord zijn om je beide kindjes te doden, ik geloof erin dat zoiets je altijd achterna komt.

Heb idd ook met de vader te doen, zoiets kom je nooit meer te boven! Misschien wel beter dat ze dood is, ik zou niet voor mezelf instaan als ik mijn echtgenote dan nog in de ogen aan moest kijken als ze nog had geleefd!

7. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zag dit weekend de overlijdensadvertentie voor die jongetjes, geplaatst door die vader. Nou ik stond direct heel hard te janken..... Zoooo erg he.

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja, die heb ik ook gelezen... in en in triest. :(

Ik neem aan dat de moeder verdronk ik schuldgevoel en daarom zelfmoord heeft gepleegd. Dat betekend dat ze zich iig gerealiseerd heeft wat ze gedaan heeft.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vraag me af hoe ze het heeft gedaan in een beveiligde cel.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Die zag ik dus ook, heb ze wel een paar keer over moeten lezen :(

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

als je echt dood wilt dan vind je wel een manier om zelfmoord te plegen denk ik..

ik kan niet over de situatie oordelen.. ik denk dat je als mama heel wanhopig moet zijn/ziek om tot zoiets in staat te zijn.. vind het vreselijk voor de kindjes, de vader en iedereen die hun heeft gekend:(

Deel Deze Pagina