radboud

Discussie in 'De lounge' gestart door bengel, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ja, daar kun je leuk winkelen.

Succes morgen! Hopelijk zijn je eitjes goed gegroeid.

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou Marielle... dat is dan toch wel heel toevallig. Ik kom ook uit Uden! Wat een toeval zeg... Wie weet hoe vaak we elkaar al zijn tegengekomen... hihi...

Liefs,
    Josien

3. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Josien, wat toevallig! Zo zie je maar...
    Ben jij dan eerst in Veghel onder behandeling geweest of meteen in Nijmegen?
    Echt grappig!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Nou, ik heb helemaal niks met het ziekenhuis in Veghel als ik eerlijk ben. Als ik daar binnenkom word ik al ziek (okay, rijkelijk overdreven ;)) Toen we een verwijsbrief voor Bernhoven kregen, heb ik dus meteen voor Oss gekozen, temeer ook omdat de wachttijd daar korter was.

Nu, met de BBZ, zijn we nog altijd onder behandeling in Oss, omdat dokter Verweij onze eigen dokter blijft. En het is een superdokter! Alleen voor de IVF gaan we naar Nijmegen, maar voor de IUI's gingen we alleen voor wat betreft de zaadwassing naar Nijmegen en de inseminaties zelf vonden dan plaats in Oss.

Jij ging wel eerst naar Veghel?

Liefs,
    Josien

5. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Ik ben altijd onder behandeling geweest in Nijmegen. Dat komt, omdat ik daar geopereerd ben en onder behandeling van de endocrinoloog. Vandaar dat ik daar gewoon gebleven ben toen we begonnen met behandelingen. En het bevalt me prima in Nijmegen.
    Ik snap wel wat je bedoelt met Veghel...

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoor er meer mensen over... het is niet echt een fijn ziekenhuis vind ik, maar goed... dat is ook wel persoonlijk denk ik. Ik heb er in ieder geval niets mee.

Geinig hoor... wie weet wonen we wel bij elkaar om de hoek. Dat vind ik zo geinig van dit forum. Wie weet hoe vaak we elkaar tegen het lijf lopen in het dagelijks leven...

Liefs,
    Josien

7. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Josien, echt heel toevallig en grappig!
    Zo moest ik pas bloed prikken in het ziekenhuis en kijkt die vrouw op mijn stickertje om te controleren. Ziet ze Uden staan. "Mooi dorp, hè!", zegt ze. Komt ze er zelf ook vandaan. Ze werkt bewust in Nijmegen op de fertiliteitsafdeling, omdat ze anders bekenden tegen kan komen. En volgens haar gaan de meeste mensen naar Eindhoven vanuit Uden.
    En wat denk je? Kom ik haar nu steeds tegen in de buurt en bij de AH...

Deel Deze Pagina