Hoi, ik heb vanochtend mijn eerste IUI behandeling gehad. Voel je bijna niks van ! Heb wel een vraagje: ik had ongeveer 4 uur erna wat bruin bloedverlies...is dit normaal ? Leek wel bruinkleurig slijm........Spannende tijd, nu maar afwachten !
Vlindertje, fijn dat je eerste IUI goed gegaan is. Er komt een spannende tijd aan nu... Een beetje bloedverlies na de IUI kan. Ik heb dat ook een keer gehad. Er kan bijvoorbeeld een adertje geraakt zijn. Het is natuurlijk allemaal een beetje gevoelig daar binnen. Sterkte met wachten!
hoi vlindertje, ik heb gister mijn eertse iui gehad. was echt zo voorbij. ik had later ook wat heel licht rood verlies. ook wat lichte krampen gehad. is normaal hoor. we zitten nu dus in dezelfde spannende wachtweken. na onze eertse iui. heel veel suc6 meid. en we gaan duimen. x lisa.
Hoi Lisa, ik had inderdaad ook wat krampen, voelde me ook futloos (komt denk ik door de zenuwen. Dus jij hebt ook IUI gehad in jouw eigen cyclus en geen hormonen gebruikt ? Mag ik vragen waarom jij/jullie aan IUI begonnen zijn en waar ? Ik heb geen hormonen en heb IUI in eigen cyclus gehad dm ovulatietesten. Mijn vriend is verminderd vruchtbaar vandaar dat we IUI krijgen in het Radboud in Nijmegen. Mijn vriend had gister 2,8 miljoen goede zaadcellen na bewerking, er moeten er minimaal 1 miljoen zijn voor IUI dus dat was goed. Ben benieuwd naar jouw verhaal. Gr.
hoi vlindertje, ik heb iui gehad in mijn eigen cyclus zonder hormonen. wij zijn aan iui begonnen omdat onze samenlevingstest negatief was. ik wordt behandeld in rijnstate in arnhem. ik moest ook ovulatietesten doen om m'n eisprong op te sporen en per toeval net een dag ervoor ook bloed laten prikken. m'n ei kwam er aan dat was duidelijk. en er waren 21 miljoen zaadcellen. geloof ik hoor. was zo zenuwachtig, en blij dat alles goed was om iui te doen. nu afwachten maar. en maar hopen dat we er alllebei maar een nodig hebben. liefs lisa.
meiden, heel veel succes met je wachtweken! Ik hoop dat het voor jullie straks allebei raak is! Vanaf morgen zit ik ook in de 2 wachtweken..... altijd een spannende tijd he? Ik duim voor jullie hoor! (Lisa, ik ben ook onder behandeling in Rijnstate, vind het echt dat ze het daar top doen!)
hoi makkie, wat grappig zeg dat we in het zelfde ziekenhuis lopen. ben er ook wel tevreden mee. heb er in elk geval een goed gevoel bij als ik er ben. en wat is jou behandeling als ik vragen mag. ook iui? lisa.