Elena moet hypo-allergene melk dus mag geen andere melk gebruiken voor hongerige baby's Gisteren heeft ze de hele dag gehuild en vandaag is ze rustig en slaapt en lacht terug veel. Volgens mij heeft ze ook veel last van haar verborgen reflux bij momenten.Ik moet de melk echt dik genoeg maken of het komt terug aan haar mondje uit en maar huilen... Krampjes heeft ze volgens mij niet meer,ik zie haar heel veel terugslikken. Ze krijgt wel al 2 maanden zantac en gaviscon. Ik moest ook nutriton en gelilact in de fles doen.omdat Elena diaree krijgt van nutriton moest ik dat afbouwen. Sinds gisterenavond doe ik alleen gelilact in de fles en haar stoelgang is eindelijk normaal en ze slaapt meer dan anders vandaag Elena slaapt 's nachts heel goed van 22u-6u! Maar vandaag een rustige dag
fien huilde in het begin ook veel de 3 rrr hebben bij ons geholpen! Dus ik zat iedere dag thuis met als hoogtepunt boodschappen doen in de supermarkt, MAAR ik had wél een tevreden baby. Nu ze bijna 1 is (morgen) kan ik wel alles met haar doen, maar ze was erg van de regelmaat!
ik doe zelf met ayman altijd nog wat meer geven als hij na zijn flesje weer begint te huilen en meestal is hert daarmee verholpen, geef de kleine meid gewoon lekker nog een extra beetje succes
Ik herken ook veel in de reeds gegeven antwoorden. Ruben moet ook altijd even huilen voordat hij in slaap valt, maarrr.....als hij echt BLIJFT huilen dan heeft hij meestal nog honger. Ik geef nog bv dus dat is wat makkelijker. Ik pakte hem dan uit de wieg legde hem aan en meestal dronk hij dan heel gulzig nog een minuut of 10 en ging dan rustig slapen. Ook oververmoeidheid is bij hem een oorzaak om 's avonds veel te huilen. De drie R-en werkt dan perfect, en dat lukt bij ons ook omdat ik niet meer werk. Nu valt het mensen op wat een vrolijke tevreden baby hij is, hij huilt dan ook bijna nooit. Maar als ie huilt is het ook meestal 's avonds. Ik zou als ik jou was ook iets meer geven of anders wat minder tijd tussen de laatste flessen laten zitten. Ik voed Ruben overdag om de 3 uur maar 's avonds wil hij om de 2 uur! Je kan ook opletten of hij idd meer huilt na een drukke dag. Suc6 iig!
Alles ging goed tot de fles van 17u. Ze ligt nu net even rustig maar heeft tot nu toe zitten huilen.Ze is ontroostbaar Had haar om 20u ook een fles gegeven maar ze bleef gewoon huilen Is dat normaal dat een baby 5 uur na elkaar weent en dat al wekenlang? Ik ga morgen naar de kinderarts om een medisch probleem uit te sluiten
Hallo, Klopt van die liter, ik zou niet meer geven. Wat je wel kan doen is de fles verdikken met Joahnnes broodpit mee, kun je halen bij de apotheek zonder recept. Dat verdikt het en dan hebben ze een voller gevoel. verder zit daar niets bijzonders in, dus het kan helemaal geen kwaat. Als je het geeft moet je er wel op letten dat ze het eruit kan zuigen. Succes ermee. Liefs jenny
Heel veel succes morgen. Jasper huilde ook erg veel, maar niet op een bepaald tijdstip. Dat vele huilen doet veel met je, kan je het wel bij iemand kwijt?
Elena kreeg nutriton maar daar krijgt ze diaree van dus nu hebben we een ander middel om de melk in te dikken.Ik gebruik al vanaf een week na haar geboorte nutriton.
Ja,maar het maakt je inderdaad stikkapot Ik voel me zooo slecht als ik haar zo zie huilen.Ik zou zo graag willen weten wat er scheelt!
Ik snap dat je daar moe van wordt want t doet je pijn je kind zo te horen huilen.. misschien ideetjes, een automatische wiebelstoel? En dan zo'n warm gemaakt buikbandje op haar buikje? Ik ben ook maar een leek hoor en ik heb mijn kleine ook johannespittenmeel in haar voedsel moeten doen want t 1e half jaar kon ze ook honger blijven houden en spuugde t meer uit. Als ik nog een idee heb hoor je t wel..
Phoe, erg moeilijk. Hier ben ik ook een beetje bang voor met de baby die er nu aankomt. Ons zoontje heeft in het begin ook alleen maar gekrijst dag en nacht, ik liep op een gegeven moment op mijn tandvlees. Wij zijn voeding tegen spugen, voeding voor hongerige baby's en ABC dophilus gaan gebruiken toen ging het beter. Ook zijn wij snel met rijstebloem door het laatste flesje begonnen. Probeer momentjes in de week in te plannen dat iemand het van je overneemt zodat je iets voor jezelf kan doen, even geen huilbaby. Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt.
inderdaad ik ben abc-dophilus ook gaan gebruiken en de fles van Dr.Browns. Superfles! ze kunnen wel heel hard drinken aan deze fles maar het komt er maar heel langzaam uit. Bij ons heeft het ook lang geduurd voordat ze onze avonden weer wat terug hadden. Ik denk dat dat nu zo`n 3 weken is......Ik weet precies hoe je je voelt... Ben benieuwd of er wat uitkomt bij de kinderarts. suk6 gr Charlotte
Hier huilde ze dus door haar reflux die heel erg was geworden. Ze is al de hele avond stil nu ze een nieuw medicijn erbij krijgt! Ze had heel veel last van het zuur dat bovenkomt. Maar het is ongeloofelijk,ik heb een ander kind Veel vrolijker en rustiger
Gelukkig, want ze doen het vaak af als "gewoon krampjes" maar zelf voel je gewoon dat er iets mis is. En nu lekker van de avonden gaan genieten!