Radeloos...dochter (bijna 5) houd broek niet droog :-(

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Wolvin, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hier ook een radeloze moeder.

Mijn zoon is in November 4 geworden was moi droog ook voor hele lange tijd.
    Nu gaat het de laatste week helemaal mis 3-4-5 keer op een dag dat ik hem schoone kleren aan dien te doen niet normaal.
    Vandaag kwam hij weer met een natte broek naar huis.
    Ik hem gevraagt waarom hij niet naar de wc was gegaan.
    Hij zei dat hij niet mocht van de juf hij moest in de kring blijven zitten.
    Ik naar school gegaan en en de juf gevraagt of zij hem vaker naar de wc wilde sturen dat ik het niet lekker vindt dat hij zolang met een vieze natte broek blijft zitten zijn benen liggen ervan open niet normaal.
    Zei zij heb hem vanmorgen gezegt dat hij diende te blijven zitten want altijd als hij in de kring moet gaan zitten moet hij naar de wc dat kan gewoon niet!
    Ik dacht mens doe normaal is 4 jaar en geen 20 jaar. Ik moest er eens voor zorgen dat hij smorgens voor hij naar school gaat naar de wc moest sturen. Doe ik elke morgen en als hij komt eten ook en als hij thuis komt heeft hij de broek vol.
    Terwijl hij daar droge kleren heeft liggen.
    Volgens haar zou het telkens onder het spelen zijn geweest buiten daarna moet je het toch gezien hebben als kinderen naar binnen komen.
    Ik heb het vermoeden dat ze niet meewerkt met de kook wekker.
    Ze legt telkens de fout bij de ouders en niet bij haar. Ik had hem droog en bij haar is hij nat.
    Ik mag natuurlijk niet op haar afgeven maar weet ook niet meer waar ik erheen dien te gaan.
    drie jaar gelopen dat hij last had met plassen hij is geholpen worden alles goed drooog en nu .........
    Wordt er gek van.
    Ik hou heel veel van mijn zoon en wil dit opgelost hebben.
    Zit erom te janken als hij weer eens nat is.
    Graag hulp bij niet luisterende juffen.

Groetjes Wolvin.

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Directie aanspreken?
    Hielp hier bij de oudste.
    Die mocht ook niet naar het toilet, enkel op de door de juf vastgestelde tijdstippen.
    Ik ben naar de directie gestapt en heb rechtuit gezegd dat een kind niet altijd z'n plas kan ophouden en naar het toilet dient te gaan als die dringend moet en dat een juf geen glazen bol heeft, en dus ook niet kan zien of het dringend is of of de kleine z'n plas nog kan ophouden.
    Directie heeft dan gepraat met de juf en, wonder o wonder, ze had plots haast geen broekplassers meer in haar klas :)

3. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Heb precies het zelfde gehad met onze oudste dochter .
    Ook wij zijn naar de directie gegaan en nu is ze weer droog :D
    Ik zou als ik jou was gewoon de directie hier op aan spreken , dit kan gewoon niet !

Groetjes Joyce

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Nou wat raaaaaar...dan kan ze als ze dat weet hem toch voordat de kring begint even naar de wc sturen...raar mens..en ook vreemd dat hij niet schone kleren aankrijgt. zo kan hij toch niet rondlopen. Ik zou als ik jou was in ieder geval 1 of 2 setjes schone kleren op school laten hangen en erop staan dat als het mis gaat hij dat aankrijgt. Is toch niet normaal hoe ze reageert. succes!

Deel Deze Pagina