Radeloos... dreumes 14 maanden en nog geen nacht doorgeslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Silverdawn, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Zo herkenbaar!!! Ik weet er helaas ook alles van. Alle drie onze dochters hebben in het begin behoorlijk moeite gehad met doorslapen.
    Onze jongste van bijna 1,5 jaar heeft de traditie fijn doorgezet. Tjonge jonge wat hebben we getobt. Mijn wallen beginnen nu eindelijk een beetje weg te trekken.
    Wij hebben ook echt van alles geprobeerd. We hebben haar op een gegeven moment op zolder gelegd, zodat de rest gewoon kon blijven slapen. Mijn man en ik hoorden haar uiteraard wel, maar niet bij elk kikje. Wij hebben er op een gegeven moment voor gekozen om haar ook te laten huilen. Dat was echt heel erg pittig, maar het heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. Plus het feit dat ze nu in een campingbedje slaapt!! Ze stootte elke keer haar hoofd tegen de spijlen en daar heeft ze nu geen last van. Sinds een maand slapen wij gewoon lekker door. Ik durfde er bijna niet meer op te hopen. Ben zooooooo blij!!!
    Het is volgens mij ook een beetje de grens die 14/15 maanden naar het doorslapen toe.
    Ik hoop echt dat jullie kindje snel wat beter gaat slapen. Heel veel sterkte ermee!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier duurde het tot 2 jaar (25 maanden)..:confused:
    Ik hoop dat TS jouw grens bereikt An79 :D

3. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.023
    10
    38
    Vrouw
    Social worker
    NULL
    Ah ja, de speen... heb ik bij mijn zoon ook gehad. Steeds wakker, speen geven en verder slapen. Soms idd wel tot 10x per nacht. Verschrikkelijk, I know!
    Bij mijn zoon is dit vanzelf over gegaan, na een aantal maanden.
    Maar zelfs nu (hij wordt bijna vier) wordt hij nog regelmatig wakker snachts. En zijn zusje ook, dus ik blijf soms nachten heen en weer lopen...vermoeiend...

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.890
    113
    Hier 3 kinderen die niet doorsliepen voor ze ruim 2 jaar waren. Al met al dik 7 jaar slaaptekort, maar het goede nieuws, het went wel. Zeker als je het accepteert.

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    hier ook een zoontje die vaak wakker wordt. hij slaapt zelf in dus dat is het probleem niet. het is de aard vh beestje, hoewel het wel echt loont om goede gewoontes aan te leren hier.
    alleen ben ik daar nu even te moe voor.... ik ga in de vakantie weer "strenger" zijn, dit hept hier wel. hij ligt in co-sleeper en een klopje op de rug was eerst genoeg, dan sliep hij weer door. maar hij is veeeeel ziek geweest waarbij hij niet at en dus gaf ik bv op verzoek. en hierdoor werd hij ook vaker wakker en hj hield deze gewoonte aan.
    sterkte! accepteren helpt, maar soms "slaaptrainen" oo. eigen grenzen ook zeker belangrijk. kijk wat vor jullie werkt.

Deel Deze Pagina