radeloos en boos (ziekenhuis verhaal)

Discussie in 'De lounge' gestart door cherryl, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ach verschrikkelijk. :( Vooral de wetenschap dat ze er waarschijnlijk lang niet zo erg aan toe zou zijn als de artsen wel snel en adequaat op je moeder haar klachten gereageerd zouden hebben, dat moet onverteerbaar zijn voor je. Was/is dit trouwens in het Rijnstate?

Ik wens jou heel veel sterkte en je moeder een spoedig herstel, houd je taai hoor!

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, wat heftig en wat een vreselijk idee dat het niet zo ver had hoeven komen, hadden zij op tijd naar haar darmen gekeken!
    Ik wens je familie en vooral je moeder heel veel sterkte en beterschap!

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje wat kan ik me voorstellen dat je woest bent! Helaas gebeurt dit nog steeds veel te vaak.

Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie!

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Toch niet toevallig hetzelfde ziekenhuis als waar mijn sm loopt?? Eerst zeggen borstkanker, toen weer niet en nu wordt ze doorgestuurd naar utrecht omdat ze het toch niet zeker weten.....?!

Meid, heel veel sterkte, ik hoop dat je moeder er weer bovenop komt!

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Jeetje wat vreselijk zeg!! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie!

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Wat erg!

Ik snap best dat je boos bent. Ontzettend logisch, ze heeft het vaak aangegeven en nóg wordt er niet geluisterd.

Heel erg veel sterkte voor jou en je familie, ik hoop dat je moeder snel weer beter gaat worden.

7. danip

danip Niet meer actief

Och jeetje wat erg! Ik las ergens dat er in de westerse landen meer mensen overlijden aan medische fouten dan aan verkeersongelukken, aids en kanker bij elkaar. Weet niet of dat waar is, maar je hoort het wel heel veel.

Sterkte! En ik hoop dat je moeder er weer bovenop komt!

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje wat raar dat ze niet gelijk wisten wat er met dr aan de hand was , heel veel sterkte

9. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hele grote digi-knuf en sterkte!
    Beterschap voor je moeder!

10. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    ik zou sowieso een klacht indienen.
    helaas denken veel artsen dat ze alles beter weten :(

sterkte met je moeder!

11. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Woedend word ik van dit soort zaken... Wanneer leren dokters nu eens te LUISTEREN!

12. eef80

eef80 Niet meer actief

Ik wens jou en je moeder heel veel sterkte!
    Weer een bevestiging dat iedereen altijd naar zijn gevoel moet luisteren en zich daarvoor hard moet maken. Sterkte!!

13. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte meid. wat een bizar verhaal.

14. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    heel veel sterkte en hopelijk gaat snel weer beter met je moeder.

15. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Veel sterkte gewenst. Hopelijk knapt je moeder snel op.

16. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    even een update van mij;
    aller eerst bedankt voor alle reacties, voelt fijn!

moeder is nu stabiel, dat wil zeggen koorts is onderdrukt met medicatie en hartslag is wat gedaald.
    Ze hebben de'slaapmedicatie waardoor ze in kunstmatige coma wordt gehouden iets lager gezet. het is nu even afwachten hoe dat gaat aanslaan.
    verder de arts gesproken die haar dus wel door de scan haalde, die bood zijn excuus aan voor de foute die zijn gemaakt. Maar op de vraag of de arts die haar pertinent niet geloofde ook met mij in gesprek wilde kreeg ik een of ander vaag antwoord dat dat nu niet ging lukken, maar de spijt was ook namens hem.
    Vind het heel wat dat ik uberhaupt excuus heb gehad.. hoor je niet vaak, maar echt opgelucht ben ik er niet bij.

17. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg... wat rot! Kan me voorstellen dat je de excuses nou niet echt voldoende vindt, vooral omdat je geen geprek kan krijgen met de arts die je moeder niet geloofde. Pffff zeg... dokters! Helaas hoor je het inderdaad vaak (in mijn naaste omgeving iemand die verteld werd 'neem maar een paracetamolletje' terwijl hij blindedarmontsteking had; iemand anders die ze een week met een aneurysma hebben laten doorlopen 'want die was nog zelf de SEH binnenkomen lopen, dus het moest migraine zijn')... Hopelijk kun je als alles wat meer onder controle is, toch nog de boel aankaarten. En: heel veel sterkte en beterschap voor je moeder!!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Meid wat een verhaal en wat erg voor je moeder.
    Ik zou er niet mee akkoord gaan en eisen dat je een gesprek krijgt met die andere arts.
    Heel netjes dat je van 1 al wel excuses hebt gehad.

Heel veel sterkte voor je moeder en voor jullie allemaal.

Deel Deze Pagina