Radeloos en jullie hulp/advies nodig

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Rizzoli, Jul 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

Nov 29, 2013
    199
    0
    0
    Hoi Rizzoli,
    Wat een tegenvaller voor je.
    Ik heb zelf ook 5eneenhalf jaar geploeterd met IUI. Ivf icsi en op het laatste ook ed.
    Bij mij was ook de eerste poging mislukt. We hadden geen enkele bevruchte eicel en kregen zelfs het advies om ook nog een zd te nemen. Aangezien mijn vriend zeker vruchtbaar is, hebben we toch een nieuwe poging geëist met nieuwe donor. Deze kreeg ik trouwens kosteloos op mijn eigen medicijnen na
    Hierbij waren alle eicellen ineens wel bevrucht.
    Ik ben nu ruim een jaar mama van een prachtige gezonde tweeling en begonnen aan ronde 1 voor een brusje.

Ik ben behandeld in Barcelona. Wellicht is dat nog wel te doen voor je??? Kan nl ook met bus of auto.

2. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Herkenbaar meid! Weet niks te zeggen ben zelf op het moment ook echt radeloos!

Wil je veel sterkte en kracht wensen!

3. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Iedereen bedankt voor de reacties! Ik ga morgen alles goed dorlezen en reageren.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113

Van de 21 eicellen hebben ze er 17 kunnen bevruchten. Domweg een hele slechte score als er dus 1 goede overblijft.

Ik heb in eerste instantie l.ucrin gebruikt omdat ik allergisch ben voor deca. Ook hier bleek ik allergisch voor te zijn. Uiteindelijk over gestapt op de cetrotide.
    Het enige wat ik niet begreep is waarom ik 32! dagen cetrotide/l.ucrrin heb moeten spuiten.
    Mijn cyclus lag tot op de dag gelijk met die van de donor. Dan zou, in mijn beleving, enkel onderdrukken van de eisprong afdoende zijn.

De donor is een bekende, we zijn ook niet in het geertgen geweest. Bewezen vruchtbaar als in, meerdere kinderen waaronder een baby.

5. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Zie ik nou goed aan je banner dat bijleggen niet meer nodig is? Gefeliciteerd!

6. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    pff wat een verhaal ook zeg. Wat knap dat je hebt vol gehouden en de juiste mix gevonden hebt met een mooi resultaat.
    Maar wat jammer dat het voor een tweede dan niet lukt.
    Ook voor jou nog veel sterkte!

7. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het weer gelukt is.
    Helaas is de afstand het probleem, niet zo zeer het vliegen. Bedankt voor het meedenken.

8. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Ook voor jou veel sterkte!

9. Nuage

Nuage VIP lid

Mar 12, 2008
    9,020
    659
    113
    Als het goed blijft gaan inderdaad niet, maar ze geven ons niet veel kans. Het is afwachten! Hopelijk jullie ook snel beter nieuws!

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Je zou ubiquinol (de goedopneembare vorm van co-enzym Q10) kunnen overwegen om de kwaliteit van eicellen (en spermacellen) te verbeteren. Google er maar eens op (wel engelstalig). En heeft wel tijd nodig, zeker 3mnd.

Share This Page