gister een CB test gedaan, heel licht streepje. twijvel. apotheek twijfelde ook. assistente huisarts zei: nee hoor ik zie niks. even later zei ze ja ik zie wel wat maar het is heel vaag. (streepje is streepje toch?) nog test gedaan maar ze wist niet hou die werkte omdat ze deze niet kende, was nieuw ofzo. dus weet nu nog niks. ga vanmiddag naar gynecoloog heb ze gweeon gebeld en gezegt dat mn huisarts niet meewerkt. waas geen punt kon meteen terecht. ik laat t weten doei!
fijn voor je, eindelijk duidelijkheid voor je. laat je eff wat weten als je er geweest bent. Gr Scootermuis.
Niet zwanger. Gyn weet het ook niet verwijzing internist voor november. weet helaas nog niet waar mijn klachten vandaan komen. maar goed. bedankt voor jullie hulp! mvg anemieke
Ik dacht eigenlijk ook eerst aan hyperventilatie. Heb dat ook, ook benauwd gevoel, en al je spieren gaan spannen dus krijg je ook pijn. Krijg zelf ook altijd opgeblazen buik er van en last van darmen.... Bij mij is het ook nooit vastgesteld, maar ik heb het toch echt wel...sommige mensen hebben niet eens door dat ze verkeerd aan het ademen zijn. Sterkte meid!
Steken links onder borst. Soms boven op borst Drukkend gevoel borstbeen Dokter(vervanger) dacht spiertje in borst Week daarna (vakantie week) Pijn op onder en in borst heftiger Benauwd gevoel Opgeblazen gevoel rond maag Geen aanwijzing voor pijn na bijvoorbeeld inspanning Avond misselijk (ik dacht van de pijn) Als ik dit zo lees, denk ik gelijk aan een maagprobleem....ben je daar al op onderzocht?\ Veel succes bij de internist, laat daar in ieder geval even naar je maag luisteren, kijken....
Hoi Annemieke, Zoals ik de klachten van jou lees duid het echt op hyperventilatie. Ook ik heb er jaren mee gelopen met dag in dag uit al die klachten wat jij ook beschrijft. Druk op de borst en pijntjes en verkrampingen van je ribbenspieren en benauwd gevoel etc etc. Sommige hebben het alleen bij een stress moment en een andere bij stress die ze zelf niet meer eens merken dus psychisch is geworden en in een visuele circel zijn gekomen. En steeds maar het lichaam controleren op pijntjes etc etc waar door de klachten alleen maar erger worden of verergeren. eenigste oorzaak is verkeerd ademen en ja ik weet het is heel moeilijk om er achter te komen hoe je het op de beste manier adem haalt. Weet wel dat ik ook heel wat moeilijke jaartjes achter de rug heb, zoal vroegere thuissituatie en dingen die gewoon al jaren mee drijven in gedachten, maar heb mij er bij neergelegd en de klachten zijn lang niet meer zo erg als voorheen. Hyperventilatie word niet zo snel herkent omdat eerst andere lichaamelijke klachten moeten worden uitgesloten. En ben nu heel erg benieuwd als je nu niet of wel zwanger bent. Groetjes Anna.