Hihi, herkenbaar, dit hebben wij ook eens geprobeerd. Maar het vreemde is dat wij ze echt elke kant op zien gaan, boven naar beneden, links naar rechts en andersom en diagonaal. Tevens als er iemand op de kamer loopt of speelt zie je geen stof vrijkomen. We hebben daar vloerbedekking dus je zou denken dat je dan juist stof ziet. Maar bedankt voor je reactie! Iig fijn om te weten dat die camera inderdaad zo licht gevoelig is!!!
Wij hebben dat ook met de Luvion camera die bolletjes!! Werd daar al erg bang van brrrr. Maar kan dus ook gewoon stof zijn..
hierrrr moet je even iemand bij halen dit kan zijn gekomen door de verbouwing dat iets wakker is geworden als waren ( hoeft geen eens een huis te hebben gedaan er kan altijd wat gebeurd zijn op die plek . klinkt als een kloppertje ( klopgeest een vervelende geest ) hij / zij heeft door dat je hem hoort en maakt daar gebruik van en leeft op jullie energie vandaar dat je ziek wordt en ruzie krijgt met elkaar. de klopt geest in mijn huis kwam gewoon uit een ander huis aan zetten. dus dat kan ook nog
Dank je wel! Ja, er zijn een hoop lieve mensen die goede tips en of hulp aanbieden. Vanavond gaan we even met manlief in overleg hoe en wat. Vervelend is inderdaad te lezen dat 'het' zich een soort van voed met energie. Door al het raars wordt je uiteraard angstiger en het laatste wat ik wil is dat dit erger wordt. Maar moet eerlijk zeggen dat al deze reacties me een hoop rust geven, zeker om te weten dat ik niet de enige ben die dit soort dingen wel eens/vaker meemaakt! Thanks allemaal!
Hier in huis gebeuren ook van die dingen. Heb al een aantal keer een persoon aan mijn voeteneinde zien staan, dat ik 's nachts wakker werd omdat ik voelde dat er iemand naar me keek en dan zag ik die persoon en dacht ik; ow, ben jij het, dan is het goed', heel vaag! Word daar dus ook niet angstig van op de één of andere manier. Ook gaat bij ons de tomtom zomaar spontaan aan, terwijl je hem zelf niet aankrijgt hierboven omdat we zo hoog wonen dat we geen bereik hebben....en daarbij moet je de aanknop echt enkele seconden heel stevig indrukken voordat ie aangaat, maar dat gebeurt dus zomaar spontaan...net als een youtube filmpje wat al tien minuten op pauze staat terwijl wij in de slaapkamer zijn en wat dan ineens spontaan begint af te spelen....en heftig bewegende snoeren, terwijl er niemand in de buurt is! Op zich kan ik daar wel mee leven al is het wel vaag, maar de laatste tijd zie ik steeds een soort zwarte rookwolkjes door het huis schieten, met name over het plafond! Mijn katten zien het ook. Het is vaak heel kort en als je gaat focussen zie je het niet meer, maar het is er wel steeds en dat vind ik wel griezelig, vooral omdat het vaker voor lijkt te komen de laatste tijd en op de één of andere manier voelt het niet goed! Iemand een idee wat het is of hoe ik er vanaf kom?
Gadverdamme wat eng als mij dit zou overkomen dan had ik mn koffers gepakt en was ik bij mn ouders gaan intrekken, bordje te koop neerzetten en succes wensen aan de volgende eigenaar. Doe je natuurlijk niet zo gauw maar ik zou er toe in staat zijn, eerlijk waar
hmmm, wellicht is salie branden in elke kamer een goed idee en daarbij vragen of degene die aanwezig zijn in alle rust willen weggaan. Ik zal je ook nog even pb-en.
Ja, dat zal voor een hoop mensen wel bekend klinken wat jij omschrijft. Wat hierboven al eerder is gezegd is dat het zich voed met energie. Hoe meer jij er op let en dus aandacht aan geeft, hoe meer het zich duidelijk maakt. Ik ga proberen vanavond bij thuiskomst eigenlijk geen toch weinig energie aan alles te schenken. Ik ga ervoor zorgen dat ik voldoende te doen heb om zeg maar, afgeleid te zijn... Ben heel benieuwd. Jij sterkte en PB me maar als je vragen hebt, of ervaringen wilt delen...
Ik ben gelukkig niet angstig ofzo, meestal voelt het wel goed en maak ik dit soort dingen al heel mijn leven mee. Die zwarte wolkjes heb ik ook in een eerder huis gehad, ook maar een bepaalde periode en toen was het weg, maar nu viel het me ineens op! Ik word er goddank helemaal niet bang van, maar ik vind die wolkjes wel raar, alsof er een sooret andere sfeer in de kamer hangt! Frummeltje, ik zal die salie eens proberen, dank je! En dank je voor je pb!
brr ik had dit topic beter niet kunnen lezen.. ga maar even nuchter aan de afwas ±' en ik wil graag alle meiden succes wensen om de rust terug te laten keren in huis!
Ik vind dit wel interessant allemaal, al heb ik er zelf geen ervaring mee. Ik denk dat je kindje iemand heeft die goed over hem/haar waakt, een soort bescherm-engel. Ik maak tenminste uit je verhaal op dat je kindje niet bang reageert op een evt. aanwezige ... ja... wat of wie eigenlijk? Misschien is er inderdaad meer te achterhalen over de geschiedenis van de locatie waar je huis staat.
hi Kabouter! Nee, ze lijkt/is niet echt bang. Heel soms wordt ze huilend wakker maar ze slaapt over het algemeen vrij direct weer in... De paniek is eigenlijk wel verdwenen. Ik ben net boven geweest op haar kamer en toen zij weer dat 'ding' aanwees en er tegen kletste heb ik gevraagd of het weg wilde gaan omdat Charlie moest slapen en omdat wij met rust gelaten willen worden. We leven in het heden en wat er ook is, het moet naar het licht... Het wonderlijke is dat als Charlie ergens mee klaar is, of als iets op is, ze haar handjes in de lucht doet en zegt 'ukna'... haar manier van klaar zeggen haha. En ja, dat deed ze nadat ik had gevraagd of het weg wilde gaan. Ik ben nu benieuwd hoe het verder gaat en of Charlie vanacht een nacht door gaat slapen. Ik wil tevens even een ieder bedanken die mij niet voor gek uitmaakt en mij serieuze en lieve berichtjes stuurt om mij te helpen! Dank je wel allemaal!!!!!!
OMG...bij dit stukje sprong het kippevel op mijn armen. Echt doodeng! Wij hebben laatst ook iets heel engs meegemaakt op dit gebied, maar dat was gelukkig buiten, langs de weg. In huis heb ik de figuur die wij zagen niet gezien. Als kind heb ik ook veel dingen gezien, maar niet zo eng als dit gelukkig. Dat was allemaal positief. Ik ben er nu wel zeker van dat er goed en slechte energieën bestaan. En diegene in jouw huis lijkt mij geen goede.
Hoi allemaal. Wat fijn dat er ook zo'n topic is nu Ook ik heb veel vreemde dingen meegemaakt maar dan in mijn ouderlijke huis. Ik was rond een jaar of 15 en drommde elke keer over een meisje die in een brand stierf. Later toen ik na de geschiedenis over het huis ging uitzoeken bleek er op dat stuk grond ooit een boerderij gestaan te hebben die afgebrand was. Met een meisje die er in gestorfen was Het meisje zelf voelde niet eng aan maar ik voelde wel elke keer een negatiefe entiteit. Soms hoorde ik mijn naam terwijl er niemand thuis was of ging de radio opeens loeihard aan. Ook is er al 3 keer bijna brand geweest,maar gelukkig maakte onze hond elke keer weer wakker. Toen we eindelijk gingen verhuizen was ik ook echt opgelucht en heb gelukkig nooit meer zoiets engs meegemaakt. Maar elke keer als ik mijn ouderlijke huis zie wordt ik nog steeds doodsbang.
Hallo, Allereerst succes allemaal met de problemen in jullie huis en ik hoop dat jullie er snel van verlost zijn!!! Ik heb een vraagje, als ik die hier mag stellen hoor. Mijn zoontje van 2,5 is redelijk gevoelig kind. Eentje die baat heeft bij de 3 R's. Eentje die niet van drukte houdt en driftig kan worden. Nou heb ik regelmatig dat hij in zn slaap een gigantische driftaanval krijgt... hij is dan ook niet te bereiken, is blind van woede, gilt, schopt, slaat kruipt over het bed heen, slaat met zn hoofd tegen de muur enzo enzo.. doodeng word ik soms van hem op zo'n moment... en dan ineens, ene keer na 10 min andere keer na 30 min, breekt hij soort en kruipt ie op schoot en kroelt en heel zielig huilen en dan kn ik m in bed leggen weer.. Nou zal je misschien denken wat heeft dit ermee te maken, maar ik ben zelf gevoelig voor mijn energieen.. ik voel in huizen direct of er een goede energie of kwade energie vanuit gaat.. ik heb heel veel aparte dingen meegemaakt die niet anders te verklaren zijn als paranormaal. Dus mijn vraag is, kan het zijn dat hij dit ook heeft en lastig gevallen wordt en zo ja, wat moet ik eraan doen en hoe kan ik met mn zoontje erover praten......
ik heb ook paranomale kinderen gezien als je denkt last van geesten te hebben dan zou ik salie gaan branden en dan zeggen ga maar naar het licht verder zou ik je geen advies kunnen geven