Misschien weet één van jullie dit toevallig of krijgt één van jullie Puk binnenkort een keer te logeren en kan hij/zij het misschien even voor me opmeten? Ik ben benieuwd wat de afmetingen van Puk zijn. Dit mbt kleertjes. En als je geen afmetingen weet, dan misschien of hij bv. kleertjes van Baby Born past? Of kleinere of juist grotere kleertjes? En zitten die dan goed of zijn die bv. te kort of juist te lang? Wie kan me helpen?! Alvast bedankt!
Volgens mij past Puk de baby born kleertjes.. Op mijn werk gebruiken ze ook Puk bij de peuters en hebben na mijn weten baby born kleertjes...
Puk is onderdeel van een programma voor kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en kleuterklassen. Met name op de basisschool mag Puk soms bij een kind logeren. Bv. in het weekend en ouders schrijven dan op wat Puk beleeft of het kind vertelt het maandagochtend in de kring. Activiteiten uit het programma zijn ook gekoppeld aan Puk.
Daarom ligt puk op onze psz al een tijdje in het ´ziekenhuis´ in een bedje met een groot verband om zijn been omdat hij hem gebroken heeft.. daarom kan puk ook even niet uit logeren, arme puk
Ja,hier logeerd Flip de beer in de beiden kleuterklassen op school. Mijn zoontje had toevallig Flip afgelopen weekend te logeren. Puk hebben ze hier op de psz maar deze gaat niet logeren.