mn dochtertje nu 4 mdn en 3 weken wil de laatse tijd bijna niet meer uit de fles drinken maar de laaste 3 dagen is het helemaal :thumbdown: ik bied haar 200 cc aan maar iedere keer na 100 cc gaat ze zitten spelen met de speen wordt ze rood gaat huilen en wordt driftig en weigert verder te drinken . ik doe dan nog 60 cc met wat nutrix vermengen en dat lepel ik naar binnen bij haar . maar vooral met het warme weer is het gewoon belangrijk dat ze drinkt en als ik thee of water of diksap geef wordt ze helemaal driftig en dat weigert ze helemaal . help wat moet ik doen ik weet het echt niet meer en lig er wakker van ze is 7 kg en is 66 cm
zit ze niet in de 19wk sprong? Of heeft jouw kindje dan geen moeite met drinken. Sommige kindjes reageren op die manier als ze in een sprong zitten.
in het begin drinkt ze gewoon normaal heel gewoon tot ze dan die 100 heeft bereikt en dan lijkt het wel of er een knop om gaat maar hoe lang duurt zo iets want is niet echt meer vol te houden ik zit namlijk zelf erg in emotionele buien
het lijkt mij toch ook een sprongetje hoor, hier precies hetzelfde! wup enne suc6....... het gaat echt straks weer beter!