Tja hier een moeder die er even aan moet wennen , de tijd die je vrij hebt nu ja tot january dan dan verwacht ik rond die tijd een 2e , maar in de tussentijd . Ze gaat woe en ma naar de peuterspeelzaal hadden jullie dat ook dat misschien dat je even dacht oke en nu wat ga ik met mijn vrije tijd doen , er is wel van alles te doen , maar het komt zo even boem op je dakkie ? Moet er erg aan wennen nu , want woe is ze 3 uur weg , ze gaat elke week wel naar opa en oma di en donderdag , maar dan ben ik zelf ook aan het werk, dus dan gaat de tijd vanzelf wel, maar deze dagen ben ik vrij , ???? Wat doen jullie in jullie vrije tijd ??? hebben jullie wat leuke tips misschien , maakt niet uit wat?? gr jmm
ik heb ook 3 weken lamgeslagen achter de pc gezeten vanwege de leegte. het overviel me ook zo verschrikkelijk toen ja. maar daarna kun je die tijd goed gebruiken om klusjes te doen waar je anders niet aantoe komt. te denken valt aan het onkruid tussen de tegels uithalen, naar de kapper gaan, gaan zwemmen, boodschappen doen, rustig naar de stad voor sint kadootjes, de badkamer een grote schrobbeurt geven. overal stofzuigen en dweilen, de kasten opruimen, achterstallige foto's inplakken, de keukenkastjes schoonmaken. of gewoon helemaal niks doen en lekker relaxen.
Ik maakte dan het huis schoon, lekker even niemand die je voor de voeten loopt en als ze weer thuis zijn heb je alle tijd.
Huuh?! Nou, ik vermaak me wel hoor, ik vind het heerlijk Je hoeft toch niet perse iets ontzettend nuttigs te doen? Ik kan wel vanalles bedenken; de was, stofzuigen, boodschappen doen etc etc. Maar dat doe ik eigenlijk liever als ze dr wel bij is! Mijn dochter kan zich namelijk veel beter zelf vermaken als ik bezig ben. Dit zie ik echt als mijn rusttijd (en ik weet dat zij het ook fijn heeft daar). Nu werk ik overigens ook wel vanuit huis in de tijd dat ze naar de psz is, maar dat is voor mij ook ontspannig. Ik doe verder zo weinig mogelijk (tenzij het perse nodig is).. Luie moeder misschien. Maar ja, ben ook chronisch ziek, dus die rust kan ik gewoon goed gebruiken.
Ik zou het wel weten haha. me afspraken op die dagen plannen,winkelen,naar de kapper,lekker effe op bed gaan liggen,schoonmaken enz. ik zou me niet zo vervelen denk ik haha
schoonmaken, de boodschappen, hobby-en, fysio afspraken precies in die periode afspreken, sporten enz
hahaha, ik verheug me er juist op dat hij over ruim een maand naar de PSZ gaat. dan wil ik gaan hardlopen en eventueel klusjes in huis doen, onder de zonnebank. pfff, ik vind het eigenlijk jammer dat hij de 2de ochtend op de papadag heeft en niet op een mamadag
Ik mag nog maar een paar uur per week werken ivm hoge bloeddruk, maar mijn dochter gaat toch gewoon 2 dagen naar het kdv. Omdat ze het leuk vindt, maar ook omdat ik het nu wel even lekker vind. (dit is de 2e week dat ik thuis zit, misschien dat ik volgende week wel vraag of ze niet thuis wil blijven ) Ik ben vanochtend bij de kapper geweest, net terug, en ga zo op mn gemakje boodschappen doen, ovenschotel klaar maken zodat die vanavond alleen nog even de oven in moet, met de hond wandelen en nog een beetje in huis rommelen. De dagen vliegen voorbij moet ik zeggen.