radeloos, want het wil maar niet lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje22, 11 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik hoop voor jullie dat het het snel raak is!
    Misschien zit het bij mij tussen mijn oren hoor... maar ik geloof dat als mijn man boven op ligt ... dat ik sneller zwanger raak.. dan andersom...
    Veel succes in ieder geval!

2. con

con Nieuw lid

12 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Ik ben nieuw hier en zag hier zoveel herkenbare verhalen..
    Ben zelf al sinds November 2012 aan het proberen voor de eerste zonder resultaat..!!:(:(:(:(:(

3. con

con Nieuw lid

12 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    en.. vergeten te zeggen. in mijn situatie zou het misschien goed zijn een bezoekje aan de ha, alleen ik woon niet meer in Nederland in afrika dus even naar het ziekenhuis of dokter is niet heel gemakkelijk in mijn situatie en daarnaast is de kennis op dit gebied ook niet zoals we in nederland gewend zijn.. Dus dat is ook een reden dat ik nu steun zoek op het internet...radeloos want we wensen zo dat het ons een keertje lukt...

4. Bloempje22

Bloempje22 Bekend lid

8 mrt 2013
    682
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! We gaan het zeker zo eens proberen om vlak voor het hoogtepunt om te draaien. En hopelijk werkt dat dan wel. Hopelijk zijn sommige van jullie ook snel zwanger! Dat zou wel mooi zijn. Het is toch je grootste wens:) we gaan deze 3 maanden goed ons best doen haha :D ik zal het jullie laten weten hoe het gaat

5. marvin03

marvin03 Lid

7 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde verhaal. Wordt er ook zo gefrustreerd van.
    Na 1,5 jaar nog steeds niets. Onderzoeken gehad bij fertiliteitsarts, geen afwijkingen, alles in orde.
    Waarom lukt het dan nog niet??
    Mijn gedachten op iets anders richten kan ik niet meer. Bij alles wat ik doe, eet, drink denk ik; kan ik dit wel als ik nu niet toch zwanger blijk te zijn?
    'M'n gedachtes gaan zelfs zover dat ik soms denk: misschien ben ik wel zwanger maar maak ik geen HCG aan en test ik daarom niet positief. Onzin natuurlijk maar ik zoek gewoon een reden om maar te denken dat ik toch zwanger ben/ kan zijn.
    Hoe zorgen jullie dat je niet continue hiermee bezig bent??

Deel Deze Pagina