Dag dames, heb een vraagje. Nu weet ik dat je je kindje maar een bepaalde tijd in je loopstoel kan zetten. Ok, dit wordt aangeraden, bedoel ik. Maar geldt dit ook voor een loopkar? Zo'n ding waar je achter kan lopen? (word er ook iets voor aangeraden?) Alvast bedankt! KuZzz Wendy
Ik heb Fynn altijd z'n gang laten gaan achter zijn loopkar. Hij kan zelf stoppen als hij het zat is of moe is en dan gaat hij wel wat anders doen.
Bij een loopkar staat een kindje gewoon recht op. Dus ik zie niet in waarom daar net als een loopstoel een tijdslimiet aan zou zitten... Ik heb ook een loopauto in de kamer staan. Hij pakt hem af en toe loopt dan 3 keer heen en weer de kamer door en zet hem dan weg.
Hier ook geen limiet. Het loopt in een gewone loophouding. En ontwikkelt zijn spieren zoals ze horen. In zo'n loopstoeltje worden de spieren anders dan normaal ontwikkeld (Bijv. spitstenen). Mijn zoontje loopt er nu nog hele dagen achter. Hij durft niet los te lopen. Maar met zijn kar traint hij zijn benen wel mooi.