Ik had mijn laatste (normale) maandstonden op 30 april. M'n cyclus is 26 tot 28 dagen, dus m'n verwachte NOD viel tussen 26 en 28 mei. Ik vermoed m'n eisprong rond 12 mei gehad te hebben, want die dag kreeg ik steken links onderin m'n buik. Nu vertoon ik reeds al die tijd deze "symptomen": - heel erg vermoeid sinds eisprong - gevoelig en bloedend tandvlees ook sinds eisprong - sinds 17/05 ligt m'n maag helemaal overhoop (bijna geen honger en zelfs als ik wel honger heb, bijna niet kunnen eten) - sinds 21/05 dagen ook regelmatige vlagen van duizeligheid. - op 27/05 en 28/05 steekjes in buik, ook een heel licht gevoel alsof maandstonden gingen doorbreken, maar toch niet zoals gewoonlijk Op 29/05 in de late namiddag kreeg ik dan uiteindelijk m'n maandstonden, maar niet zoals gewoonlijk. Heb die dag nog heel licht bloedverlies gehad, de dag nadien meer en de dag daarna enkel 's morgens nog een beetje. Dat terwijl ik normaal 4 a 5 dagen hevig bloed. Maar nu 2 weken later heb ik nog steeds last van ongi-pijn, die elke dag steeds erger wordt, het voelt eigenlijk meer aan als bandenpijn (ken 't gevoel van m'n vorige zwangerschap) en 't wordt elke dag erger. M'n onderrug doet pijn (heb ik nooit tijdens m'n maandstonden), m'n onderbuik doet elke dag meer pijn en voelt gespannen aan. Ook m'n tandvlees begint alsmaar meer pijn te doen en te bloeden. Ik was enkele weken geleden al overgegaan naar 't gebruik van Sensodyne, voor gevoelig tandvlees en als dat ook niet hielp ben ik overgegaan naar Paradontax, volgens m'n apotheek zou dat het beste zijn die er is. Maar niks helpt, bij elke poetsbeurt zit m'n mond vol bloed, ik kan ook zomaar spontaan beginnen bloeden vanzelf. M'n buik, rug en mond doen zoveel pijn dat ik de laatste dagen pijnstillers nodig heb. Ik zou de hele dag kunnen slapen, heb geen energie meer. Ik eet bijna niet meer, ben afgelopen week een halve kilo afgevallen en ik weeg nu al te weinig. Zwanger kan ik niet zijn, ik heb al 5 negatieve testen achter de rug, waarvan de laatste vanmorgen nog. Ik kan pas dinsdag naar de tandarts en woensdag naar de huisarts. Maar intussen word ik hier bijna gek, de tranen staan me in de ogen van de pijn, weet me echt geen raad meer. Ik wou dat ik gewoon wist wat er met me gaande is. Heeft nog iemand iets gelijkaardig meegemaakt of enig idee wat dit kan zijn?
Hoelang ben je al van de pil af? Ik heb zulke klachten gehad toen ik een maand van de pil af was door het ontpillen.
hoi pinkie, Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde, ik heb alleen geen last van mijn tandvlees. Maar ik vloei normaal ook wel hard, maar nu een beetje bruin bloed. Ik wacht nog effe af of het nog door gaat zetten en anders ga ik naar de ha. Ik heb ook al testen gedaan en die waren ook allemaal negatief. Mijn klachten zijn: - pijnlijke borsten - moe - geen trek in eten - al 3 weken ong krampen Ik word er ook niet goed van. groetjes, Maaike
Hey Pinkie, Lever anders voor de zekerheid even een plasje in bij de huisarts. Ik heb zelf namelijk dit soort kwaaltjes ook regelmatig en dat komt bij mij 9 van de 10 keer door een blaasontsteking of nierbekkenontsteking en dan ga je ook echt door de grond kwa pijn in je onderrug. Hierbij heb ik trouwens nooit koorts! Heb in december 2006 na een miskraam een nierbekkenontsteking gekregen met kerst , toen ben ik tussen kerst en oud en nieuw met zeer erge pijn midden in de nacht naart ziekenhuis gebracht met een nierbekkenontsteking. Dus laat het voor de zekerheid even checken , als je een blaasontsteking blijkt te hebben en je doet er niks aan wordt het alleen maar erger. Baadt het niet dan schaadt het niet. En je tandvlees ... vitamine tekort? Sterte in elk geval. Groetjes Margriet
wat vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt! Ik zou even naar de huisarts gaan als ik jou was! succes ermee
Bedankt voor de tip daizee. Ik twijfel er sterk aan dat het een blaasontsteking is, heb ik al vaak gehad en deze pijn lijkt er totaal niet op, moet ook niet vaker plassen dan anders. Heb effe de symptomen van een nierbekkenontsteking opgezocht, het lijkt me op't eerste zicht ook niet helemaal 't zelfde, maar kan wel es vragen aan de huisarts om het te checken als ik hem woensdag zie, wie weet... Vitaminetekort denk ik niet, ik zorg voor voldoende afwisselende en gezonde voeding en neem bovendien ook nog een vitamine- en mineralencomplex.
Vandaag naar tandarts geweest, ik blijk een flinke ontsteking op m'n tandvlees te hebben. Heb hem gevraagd wat dat kan veroorzaken, hij zei dat dat vanalles kon zijn: roken, hormonale veranderingen, veranderingen in de mondflora.... Moet nu een doos antibiotica uitnemen en maandag terug keren. Nu nog afwachten wat de huisarts morgen zegt over mijn andere klachten.