Radeloos...zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Poohbear, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear

Poohbear Lid

4 sep 2007
    65
    0
    0
    Zucht. Ik kan er niet meer tegen. Ik weet dat vele vrouwen het veel en veel moeilijker hebben dan ik, maar de vraag of ik zwanger ben of niet maakt me gek! Al probeer ik er niet te veel bij stil te staan.

Overal lees je over vrouwen die, lang voor hun NOD, als VOELDEN dat ze zwanger waren. Pijnlijke borsten, vermoeid, krampjes in hun onderbuik. Ik voel helemaal niets!!!!!!!!!!! Is het dan wel mogelijk om zwanger te zijn?? Kan het dat je zwanger bent maar 0,0 voelt?

2. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Hai poohbear,
    Jaaaaa, dat kan, dat had ik ook. Ging pas wat voelen toen ze begon te schoppen rond de 18 weken ;).
    Dus je hebt nog volop kansen hoor!
    groetjes!

3. Niet meer actief

dat is bij iedereen verschillend en de meeste voelen vanalles voor hun nod maar worden dan toch gewoon ongi hoor. even afwachten nog meid

4. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hoi Poohbear, Ik heb ook helemaal niets gevoeld hoor. echt totaal niets. met 7 wkn ongeveer begon ik me af en toe een beetje misselijk te voelen. En dat is ook alles. Het is zeker moglijk om zwanger te zijn zonder iets te voelen. Succes meid!

groetjes bahar

5. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Poohbear,

Ik zit in precies dezelfde situatie als jij, ik ben nu 2 dagen overtijd maar voel helemala niks noppes nada ook geen pijnlijke borsten of misselijk. Dus ik zit zelf ook op de wachtbank. Ben ik nou wel of niet zwanger? Ik word er een beetje gek van.
    Maar zoals je leest van de andere meiden is het dus wel mogelijk, dus we wachten maar rustig af he!

Liefs Farfan

Deel Deze Pagina